הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רעבים כל הזמן? כדאי שתקראו את זה
פותחים את המקרר כל הזמן? חושבים על הנשנוש הבא בעודכם אוכלים את ארוחת הצהריים? חולמים על פחמימות כל היום? ייתכן שאתם סובלים מתופעה הדורשת טיפול. ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי והחשוב שרצוי שתכירו

מרגישים רעבים כל הזמן? ובכן, חשוב לדעת בראש ובראשונה כי אתם לא לבד. יותר ויותר אנשים מדווחים, ברחבי העולם, כי הם פותחים את המקרר עשרות פעמים, מנשנשים ללא הכרה, ומפנטזים כל היום על סוכר ופחמימות. אך מדוע זה קורה? הנה כמה סיבות מרכזיות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שינה לא טובה

במידה והשינה שלכם לא איכותית, או שאתם לא ישנים מספיק בלילה, אתם למעשה פוגעים בפעילות התקינה של ההורמונים בגופכם. אז למעשה הורמון הרעב עובד שעות נוספות, והתוצאה היא רצון תמידי וטורדני לנשנש שוב ושוב. ושוב. 

התפריט שלכם לא מאוזן

במיד והתפריט שלכם לא עשיר ומגוון מספיק, ולא כולל כמות מספקת של חלבון, סיבים תזונתיים, ושומנים, אתם עלוילם להרגיש רעבים לאורך כל היום. על מנת לווסת על הרעב, יש לדגול בתזונה עשירה, וכזו שלא תשעמם אתכם תוך מספר ימים. כך תזכו לא רק בתחושת שובע לאורך זמן, אלא גם תשפרו את תפקוד חיידקים הטובים הנמצאים במעי. 

הגוף שלכם עבד קשה מדי

במידה ואתם עושים פעילות אירובית בתדירות גבוהה, הגוף שלכם שורף הרבה קלוריות, והתוצאה היא תחושת רעב תכופה.  החדשות הטובות הן שעם הזמן הגוף מתרגל לשגרת האימונים, וכמובן מומלץ לצרוך הרבה סיבים תזונתיים וחלבון. 



34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE