הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברת נשק אמריקנית תתרום מיליון כדורים לאוקראינה
החברה AMMO, שבסיסה באריזונה, הודיעה כי היא מתגייסת לטובת המדינה ותשלח אליה תחמושת בחינם. "מקווים לפתרון שליו – אבל מגנים את התוקפנות הרוסית"

חברת תחמושת בסקוטסדייל, אריזונה, הודיע כי תשלח מיליון כדורים לכוחות צבא אוקראינה, על מנת לסייע במאבק שלהם נגד הפלישה הרוסית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סוג התחמושת שתשלח לאוקראינה (צילום: Getty Images)

 

החברה AMMO Inc, המייצרת תחמושת ורכיבים בעלי ביצועים גבוהים, תשלח מיליון כדורים ללא תשלום לאוקראינה – זאת לאחר שהנשיא וולודימיר זלנסקי פרסם בקשה לסיוע צבאי נוסף.

"AMMO Inc, ואנחנו כאמריקנים, תומכים בתוקף בריבונות ובעצמאות של אוקראינה, כאשר אנחנו עומדים למען חופש ודמוקרטיה בכל מקום", אמר מנכ"ל החברה, פרד וגהנהלס, בהצהרה. "בעוד שאנחנו מקווים מאוד לפתרון מהיר ושליו של המשבר, ומקווים שהדיפלומטיה תנצח, אנחנו מגנים את התוקפנות הרוסית ואת האיום שלה על שלמותה וחירותה הטריטוריאלית של אוקראינה".

"אנחנו מכירים בכך שהאירועים מתרחשים במהירות בשטח באוקראינה, ואנחנו מוכנים לפעול במהירות האפשרית כדי לתמוך באוקראינה בעודה ממשיכה להגן על עצמה ועל חירותה", נכתב בהצהרה.

 

 

הכדורים שהחברה תשלח, על פי הדיווח ברשת 'פוקס 10', הוא 7.62 – וזה "בדיוק מה שחיילים באוקראינה צריכים כדי להילחם" נגד כוחות צבא רוסיה.

החברה AMMO, שנוסדה בשנת 2016, מפעילה גם את GunBroker.com, המתוארת כ"שוק המקוון הגדול ביותר המשרת את תעשיות כלי הנשק והירי".

כאמור, ביום שבת זלנסקי ביקש מהקונגרס סיוע של ציוד צבאי נוסף, עוד מטוסים, יותר סנקציות וביקש לסגור את יצוא הנפט הרוסי. זאת במהלך שיחת וידאו וירטואלית עם יותר מ-280 סנאטורים וחברי הבית הלבן.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE