הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גם אחרי הגירושים: קניה ווסט ממשיך לעשות צרות
כוכבת הריאליטי נחשפה לאחרונה לסרטון חדש שפרסם ווסט בו הוא מופיע כדמות אנימציה המחזיקה את ראשו הכרות של בן זוגה הנוכחי של קים, פיט דיווידסון. מאז קניה מחק את הסרטון, אך מקורב לקים חושף: ״היא כועסת עליו ומתפללת שיפסיק וימשיך הלאה בחייו״

על אף שהתגרשו באופן רשמי, נראה כי הדרמה סביב קניה וקים לא נרגעת. הפעם החליט ווסט לפרסם סרטון אנימציה בו הוא מחזיק את ראשו הכרות של בן זוגה הנוכחי של קימי, הקומיקאי פיט דיווידסון. ״קים מרגישה שמדובר במסר אלים ופוגעני. היא כועסת עליו מאוד״, סיפר מקורב לכוכבת הריאלטי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאז, קניה כבר הבין שעשה נזק, ומחק את הסרטון המדובר, אך הדרמה ממשיכה להכות גלים. למרות שקים נסערת, מקורב לדיווידסון סיפר כי הוא דווקא מוצא את כל הסיפור די משעשע: ״פיט ממש לא מתרגש. הוא אפילו די מתרגש שקניה הכין סרטון אנימציה בו הוא מופיע. זה מחמיא לו״, הסביר.

עוד אמר כי פיט לא מרגשים מאוים מקניה כלל, והוא אפילו מצליח לחזק את מערכת היחסים שלו עם קים בעקבות כך. ״הוא הופך את כל הדרמה והשליליות למשהו חיובי. זה מקרב ומחזק את הזוגיות שלו עם קים״, הוסיף ואמר אותו מקורב. 

כזכור, מאז חודש פברואר קניה ווסט פירסם עשרות פוסטים התוקפים ומאשמים את פיט (אותם מחק בכל פעם מחדש), כאשר באחד מהם אף כתב: ״אתה לעולם לא תפגוש את הילדים שלי״. בשלב מסוים, קים התערבה ושלחה מסר פומבי לקניה בו כתבה: ״אתה יוצר סביבה מפחידה ומסוכנת. אם מישהו יפגע בפיט זה יהיה באשמתך״. אותו מסר הוביל את הראפר לפרסם התנצלות פומבית, מה שניתן לראות, לא בדיוק עזר. 



19% לא
81% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE