הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משדרים עסקים כרגיל: המפגש של קניה ווסט וטריסטן תומפסון הצליח לעורר את זעמן של קים וקלואי קרדשיאן
קניה נלחם בקים ובן זוגה החדש, וטריסטן בגד בקלואי עשרות פעמים, וכעת השניים התאחדו יחד לארוחה חגיגית. תמונה מהבילוי המשותף של השניים, אשר הגיעה לכל רחבי הרשת, הצליחה להוציא את האחיות קרדשיאן משלוותן

אין ספק כי קניה ווסט וטריסטן תומפסון הם צמד הגברים הכי פחות אהוב על משפחת קרדשיאן, ועל האחיות המשפחה בפרט. כידוע, קניה ווסט עורר לא מעט דרמה בשבועות האחרונות, כאשר התקיף הן את קימי והן את בן זוגה הנוכחי, הקומיקאי פיט דיווידסון.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תומפסון מצידו, בגד עשרות פעמים בבת זוגו, ואם בתו, קלואי קרדשיאן, והפך להיות אחד הגברים השנואים בביצה ההוליוודית. וכעת, השניים החליטו לאחד כוחות ונפגשו לארוחה חגיגית יחד, כשהם משדרים עסקים כרגיל.

האירוע המדובר התרחש במסעדה במיאמי באחת מהמסעדות היקרות והפופולריות בעיר, שם השניים בילו לצד אישה אלמונית. לפי הדיווחים, ווסט ותומפסון פיזרו חיוכים לכל עבר, ונראו מרוצים ומאושרים יותר מאי פעם. מה שכאמור, הצליח לעורר את זעמן של האחיות למשפחה.

מקרוב יודע דבר מסר: ״התמונה של קניה וטריסטן הצליחה לעצבן את קים וקלואי. הן לא מבינות איך הם יכולים להמשיך כרגיל, כאילו דבר לא קרה״. כזכור, קניה ווסט וקים קרדשיאן התגרשו באופן סופי ורשמי בשבוע שעבר, זאת לאחר תהליך גירושים ארוך, מורכב ותקשורתי אשר הצליח לגרור לא מעט כותרות ודרמה. 



8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE