הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אורח חיים בריא: הנה חמישה דברים שתוכלו לעשות כבר היום
אורח חיים בריא הינו מונח כללי ורחב, ולעיתים קשה לדעת מאיפה בכלל להתחיל. בדיוק בגלל זה, ריכזנו את כל המידע החשוב בנושא, כזה שיאפשר לכם לסגל אורח חיים בריא כבר היום, באמצעות כמה פעולות פשוטות

 אז קודם כל, מה הוא אורח חיים בריא? על פי ארגון הבריאות עולמי מדובר על דרך חיים המפחיתה את הסיכוי לחלות ולמוות בטרם עת. עדיין נשמע כללי, אנחנו יודעים. לכן, באנו לעשות קצת סדר. הנה חמש דרכים נהדרות, פשוטות וקלות ליישום אשר יעזרו לכם לאמץ אורח חיים בריא כבר מהיום: 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הקפידו להיות פעילים: תנועה היא הדבר הכי מהותי ומרכזי שאיתו אפשר להתחיל על מנת לטפח אורח חיים בריא. פעילות גופנית הינה הכרחית לגוף, שומרת עליו בריא, מסייעת למניעת מחלות, משפרת את הריכוז, ומונעת ניוון וכאבים שונים. בנוסף, פעילות משפרת את הביטחון העצמי, ומסייעת לשמור על משקל תקין. 

תזונה מאוזנת

המזון הוא בסיס חשוב ומהותי למניעת מחלות ואריכות ימים. הדרך הטובה ביותר לצאת לדרך של אכילה בריאה היא להסתכל על מה שאתם עושים כרגע ולשדרג. 

שינה איכותית

שינה היא צורך פיזיולוגי חשוב, במהלך השינה הגוף שלנו נבנה ומתחזק ודברים חדשים שלמדנו מתאחסנים במקומות הנכונים בזיכרון שלנו. אי הקפדה על שעות השינה המינימליות עלולה לגרור לא מעט בעיות בריאותיות. 

ניהול מתחים

 מידה מסוימת של לחץ טובה וחשובה לתפקוד שלנו. אך מידה גבוה עלולה לגבות מחיר בריאותי גבוה. להורמונים המופרשים בזמן לחץ יש השפעה משמעותית על הבריאות שלנו והם מהווים סיכון גבוה יותר לפתח מגוון רחב של מחלות. לכן, הכניסו לשבוע שלכם פעילות גופנית, מדיטציה וכדומה. בנוסף, נסו לצמצם את צריכת הקפאין, ולשתות הרבה מים.



100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE