הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חומצה פולית: כך תשיגו את הכמות המומלצת דרך המזון שאתם אוכלים
לחומצה הפולית תפקידים רבים, מגוונים וחשובים בבריאות שלנו, מה שהופך אותה לכה מהותית והכרחית. רבים מאיתנו מכירים אותה בעיקר בתור תוסף תזונה, אך למעשה, ניתן להשיג אותם גם באמצעות מזונות מסוימים

בשנים האחרונות המודעות סביב החומצה הפולית הולכת וגוברת, ויותר ויותר אנשים מבינים כי מדובר על ויטמין ייחודי וחשוב במיוחד, המשפיע באופן ישיר על הבריאות שלנו, ומאפשר לתאים השונים לתפקד באופן תקין ויעיל. נשים וגברים צריכים לקבל מנה של 400 מק”ג ליום, כאשר נשים בהריון זקוקות ליותר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז מה היתרונות של הויטמין המיוחד הזה?

מסייע לייצור תקין של תאי דם אדומים

תאי דם אדומים נושאים חמצן מהריאות לתאי הגוף שונים. כאשר יש מחסור בחומצה פולית, תהליך זה משתבש, מה שעלול להוביל למצב של אנמיה. 

תורמת לתקינות מערכת העצבים

מחסור בחומצה פולית מוביל לחולשה, דיכאון, שכחה, אי נחת, ועוד. ככל הנראה בעקבות העובדה כי החומצה נוטה לשמור על איזון בין כמויות המולקולות המעבירות מסרים עצביים למוח. 

מה הסימנים למחסור בחומצה פולית?

אי שקט

חולשה

שילשולים 

דיכאון

נדודי שינה

דלקת חניכיים

חולשה בשרירים

כמו כן, מחסור בחומצה פולית מעלה את הסיכוי לחלות במחלות לב שונות, אנמניה, ועוד. בנוסף, חומצה פולית נמצאה יעילה בהפחתה ניכרת של הסיכון לחלות בסרטן. אז כיצד ניתן לקבל את המנה המומלצת של הויטמין החשוב הזה? ובכן, זה פשוט יותר מכפי שנדמה לכם.

כאמור, אין צורך לגשת לבית המרחקת הקרוב לביתכם ולרכוש תוסף תזונה, אלא רק להכיר את המזונות השונים המכילים חומצה פולית: אספרגוס, תרד, חסה, ברוקולי, עלי חרדל, במיה, ועוד, הם רק חלק מהמזונות המכילים כמויות גבוהות של חומצה פולית, ומומלץ לשלב אותם בתפריט היומי שלכם. 

כמו כן, מומלץ לבצע בדיקות דם אחת לשנה, על מנת לבדוק כי לא קיים חוסר בגוף. ואם בכל זאת החלטתם לרכוש תוסף תזונה, הקפידו לבחור במותג מוכר, כזה שיבטיח לכם איכות ברמה הגבוהה ביותר. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE