הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תאונת הדרכים המחרידה בלאס וגאס: "הנהג הפוגע נסע במהירות של 165 קמ"ש"
שבעה בני משפחה נהרגו בתאונה המזעזעת בצפון העיר מוקדם יותר השנה, כמו גם הנהג הפוגע ואדם נוסף שהיה עמו ברכב. השבוע נחשף כי נסע במהירות מופרזת באזור שבו מותר לנסוע רק 56 קמ"ש

גבר בן 59 מלאס וגאס נכנס לצומת ברמזור אדום ונסע במהירות העולה על 165 קמ"ש כאשר התנגש בעוצמה במיניוואן וגרם למותם של תשעה בני אדם, ביניהם ארבעה ילדים. כך על פי בוחני התנועה במשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מכונית הדודג' צ'לנג'ר של הנהג הפוגע (צילום: AP)

 

כזכור, התאונה הקשה התרחשה בשעות הצהריים של יום שבת ה-29 בינואר, באזור שדרות צ'יין ורחוב קומרס בצפון העיר. לא פחות משישה כלי רכב היו מעורבים בתאונה, כאשר תשעה בני אדם נהרגו ושניים נוספים נפגעו.

לפי דו"ח של משטרת לאס וגאס שפורסם השבוע, הנהג הפוגע - גארי דין רובינסון - נסע במהירות מופרזת של 165.7 קמ"ש (באזור שבו מותר לנסוע 56 קמ"ש) כאשר פגע בעוצמה במיניוואן שבו נסעו שבעה בני משפחה. כאמור, 4 כלי רכב נוספים נפגעו אף הם במהלך התאונה.

"הנהג הפוגע רובינסון נסע במהירות של כ-144 קמ"ש חמש שניות לפני התאונה. הוא האיץ לפני כניסתו לצומת והגיע ל-165.7 קמ"ש", נכתב בדו"ח.

רובינסון היה חגור בעת התאונה ונהרג במקום, וגבר בשם טנגה מילר שהיה עמו במכונית לא היה חגור ונהרג אף הוא.

שבעת האנשים שהיו במיניוואן נהרגו כתוצאה מהתאונה המחרידה: חוסה זקריאס קלדרה בן ה-35, דיוויד מייאחה בריירה בן ה-25, גבריאל מייאחה בריירה בן ה-23, בריאן זקריאס בן ה-15, לואביה זקריאס בת ה-13, אדריאן זקריאס בן ה-10 ופרננדו מייאחה בן ה-5.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE