הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הטראנסג'נדרית בת ה-83 רצחה פעמיים, בילתה 50 שנים בכלא, ועכשיו מבוקשת על רצח נוסף - "התגלו חלקי גופה ברחוב שלה"
פשע מפלצתי מזעזע את העיר ניו יורק לאחר שהארווי מרסלין, שהפך לאישה במהלך חייו השתחרר מהכלא רק כדי להמשיך במסע רציחות הסדרתי, הקורבן - אישה שלישית במסע הציד הרצחני - בעבר קבעה וועדת השחרור - "יש לו בעיות עם נשים"

רוצחת סדרתית בת 83 שבילתה את מרבית חייה מאחורי סורג ובריח בשל רצח שתי חברות לשעבר מבוקשת עתה בגין רצח של אישה אחרת שגופתה המבותרת התגלתה בברוקלין בשבוע שעבר, כך נודע לניו יורק פוסט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הארווי מרסלין, שנולד כגבר ביולוגי ומזדהה כטרנסג'נדרית, הואשמה בשבוע שעבר בהסתרת גופת אדם לאחר שנתפסה בסרטון מעקב כשהיא משליכה שרידי אדם ליד דירתה, כך על פי מקורות ורישומי בית המשפט. צו חיפוש גילה "ראש אנושי" בבית מרסלין שבסייפרס הילס, ומקורות אמרו שהשוטרים מצאו גם מסורים חשמליים שקנתה ברשת 'הום-דיפו' באזור הגופות.

המקרה האכזרי נתגלה בשבוע שעבר כאשר פלג גופה של סוזן ליידן, בת ה-68, נמצא ליד עגלת קניות נטושה בפינת שדרות פנסילבניה ושדרות אטלנטיק - פחות מבלוק אחד מדירת מרסלין. כמה ימים לאחר מכן, רגלה של ליידן התגלתה גם היא מספר רחובות צפונה משם, מסרו מקורות שהוסיפו כי זרוע של הקורבן עדיין נעדרת.

הרוצחת שהורשעה פעמיים בעבר עלולה לעמוד בפני אישומי רצח חדשים במותה של ליידן, אמרו הרשויות - מה שהוסיף לעברה הפלילי המטריד ממילא.

שכן הזכר הביולוגי בן ה-83 שהפך לאישה, בילה כבר יותר מ-50 שנה בכלא על הרשעה ברצח והריגה משנת 1963, ועל הרשעה נוספת ברצח משנת 1986, כך עולה מרישומי הכלא במדינת ניו יורק.

ההרשעה הראשונה נבעה מפשע שאירע מה-18 באפריל, 1963, כאשר אז הגבר, רצח את חברתו, ג'קלין בונדס, בתוך דירתם של בני הזוג במנהטן. הרוצח חטף וירה בבונד שלוש פעמים כשאמרה לו שהיא עוזבת אותו, כך מסרו מקורות.

מרסלין נידון אז למאסר עולם אך שוחרר על תנאי במאי 1984.

הרוצח הסתובב חופשי פחות משנה לפני שנעצר שוב לאחר שדקר למוות חברה אחרת שחי עימה ודחף את גופתה לתוך שקית באזור סנטרל פארק, כך מסרו מקורות ורישומי בית המשפט.

בעקבות הרצח הנוסף התקבלה הרשעה בשנת 1986.

לבסוף השחרור הגיע בסוף 2019, כך עולה מהרישומים.

עתה, ברצח האחרון, הקורבן בת ה-68 נראית בסרטון מעקב נכנסת לדירתה שבשדרת פנסילבניה ב-27 בפברואר, כשהיא נושאת "תיק צבעוני עם מדבקת פרחים".

זו הייתה הפעם האחרונה שהיא נראתה בחיים.

שלושה ימים לאחר מכן, המצלמה תפסה לכאורה את מרסלין מגלגלת את אותו התיק החוצה מהבניין, נכתב בתלונה, בתוך התיק התגלה פלג גוף עליון אנושי.

מרסלין מוחזקת ללא ערבות באי ריקר'ס והתאריך הבא שלה בבית המשפט העליון בברוקלין הוא ביום חמישי.

גורמים רשמיים אמרו שהיא לא צפויה להופיע בבית המשפט.

משרד התובע המחוזי בברוקלין אמר כי המקרה נותר בחקירה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE