הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בן זוגה של קים קרדשיאן בהודעה לקניה ווסט: "אני במיטה עם אשתך"
לפיט דיווידסון נמאס לשמוע את בעלה לשעבר של זוגתו מלכלך עליה ועל משפחתו באופן פומבי – והחליט לשבור שתיקה: "מה שאתה עושה למשפחה שלך זה מסוכן"

בן זוגה החדש של קים קרדשיאן החליט שלא לעמוד מהצד בזמן שקניה ווסט דבר בפומבי על אשתו לשעבר והילדים שלהם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

פיט דיווידסון בן ה-28, שיוצא עם כוכבת הריאליטי בת ה-41, התחיל להגיב לראפר המצליח, לאחר שהאחרון דיבר בפומבי על כך שקים, כביכול, מרחיקה אותו מהארבעת ילדיהם המשותפים, כמו גם טען כי קים מאפשרת לבתם הבכורה, נורת', להשתמש באפליקציית TikTok למרות שהביע את עמדתו נגד זה. יש לציין כי קים הכחישה שהיא מאפשרת לבת ה-8 להיות ברשת החברתית.

לפני יומיים, הקומיקאי דייב סירוס – חבר של פיט, פרסם ומחק צילום מסך של חילופי טקסט בין דיווידסון לווסט, בהם בן זוגה של קרדשיאן הגן עליה אל מול התלונות של בעלה לשעבר.

"יו, זה סקיט", כתב פיט לקניה בהודעת טקסט. "אתה יכול בבקשה לקחת רגע ולהירגע. זה 8 בבוקר, וזה לא חייב להיות ככה. קים היא לחלוטין האמא הכי טובה שאי פעם פגשתי. מה שהיא עושה עבור הילדים זה מדהים, ואתה כל כך בר מזל שהיא האמא של הילדים שלך".

"החלטתי שאני לא אאפשר לך יותר להתנהג אלינו בדרך הזה, והפסקתי לשתוק. תתבגר", הוסיף.  

קניה ענה לו: "הו, אתה משתמש במילים גסות. איפה אתה עכשיו?".

פיט העז לענות: "במיטה עם אשתך", וצירף סלפי שלו מהמיטה. בתגובה, הראפר כתב: "אני שמח לראות אותך מחוץ לבית החולים ומוסד הגמילה".

"אותו הדבר כאן", כתב הקומיקאי בחזרה. "זה מדהים לראות מה המקומות האלה עושים כשאתה מבקש עזרה. כדאי לך לנסות את זה" – ואז הוסיף: "אני בלוס אנג'לס במהלך היום אם אתה רוצה להפסיק להיות כלבת אינטרנט קטנה, ולדבר".

ווסט הזמין את דיווידסון למפגש הכנסייה שמתקיים מדי יום ראשון, ואילו פיט הציע להיפגש לאחר מכן. אז כתב לו: "מה שאתה עושה למשפחה שלך זה מסוכן, וזה הולך לצלק אותם לכל החיים. בבקשה תטפל בעניינים האלה באופן פרטי, אני מתחנן בפניך".

 

27% לא
73% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE