הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פשע שנאה נתעב בניו יורק: אישה אסייתית הותקפה ב-125 אגרופים | תיעוד
החשוד, שמואשם בניסיון רצח, עקב אחר בת ה-67, ובכניסה לאחד הבניינים הוא התנפל עליה, הכה אותה, דרך עליה וירק עליה. מפקד המשטרה: "אחת התקיפות הקשות שראיתי"

גבר הואשם בניסיון רצח במה שהמשטרה תיארה כ"פשעה שנאה אכזרי" בשבוע שעבר נגד אישה אסייתית במדינת ניו יורק, כאשר תיעוד של התקרית מראה את הקורבן חוטפת יותר ממאה אגרופים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

טאמל אסקו בן ה-42 נעצר והואשם כי עקב אחרי אישה בת 67, קילל אותה, נכנס אחריה לתוך בניין והיכה אותה קשות, בתקרית מזעזעת שאירעה ביום שישי ביונקרס, צפונית לעיר ניו יורק.

זמן קצר לאחר מכן, אסקו נעצר על ידי גורמי הביטחון, כאשר השוטרים איתרו אותו מחוץ לבניין. משטרת יונקרס הודיעה על המעצר, ופרסמה את הסרטון ממצלמת האבטחה של הבניין.

בתיעוד ניתן לראות את האישה מנסה לפתוח את הדלת השנייה ללובי, אז הגבר חבט בה בראשה והיא נפלה ארצה. בן ה-42 המשיך בתקיפה המחרידה, והכה את בת ה-67 באגרופים לפחות 125 פעמים, בעט בה שבע פעמים נוספות וירק עליה.

 

 

"זוהי אחת התקיפות הקשות ביותר שראיתי אי פעם. להכות אישה חסרת ישע זה בזוי, והכוונה שלו, בגלל הגזע שלה, הופך את זה ליותר מחריד", אמר נציב המשטרה, ג'ון ג'יי מולר, בהצהרה.

האישה, שפרטיה לא פורסמו, הובלה לבית החולים, וכעת היא במצב יציב ומתאוששת. כך מסרה המשטרה, שהוסיפה כי בת ה-67 סבלה משברים בעצמות הפנים ודימום במוח.

אסקו, כאמור, מואשם בניסיון רצח כפשע שנאה ובסעיף אחד של תקיפה על רקע פשע שנאה.

ראש העיר מייק ספאנו כינה את פשעי השנאה "בלתי נסבלים". "אני מצפה שהחשוד יואשם במלוא היקף החוק על מעשיו הנתעבים. אני שולח את מחשבותיי ותפילותיי לקורבן ולמשפחתה", אמר.

 

 

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE