הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: ביידן מתבלבל בין אשתו לסגנית הנשיא
הנשיא נשא נאום לכבוד יום השכר השווה, ודבריו התבלבל בין הכינוי הגברת הראשונה לקמלה האריס. לאחר שהעירו לו על הטעות, ביידן המשיך להתבדח וגרם לכל הקהל לצחוק

הנשיא ג'ו ביידן התייחס בטעות לסגנית הנשיא קמלה האריס כ"גברת הראשונה" – זאת במהלך דבריו לציון יום השכר השווה, אך כאשר הבין מה אמר הוא המשיך להתבדח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"היה שינוי קטן בסידור של מי על הבמה, בגלל שבעלה של הגברת הראשונה נדבק בקורונה", אמר ביידן, שהתייחס לפרסום מוקדם יותר באותו היום, לפיו בעלה של האריס – דאג אמהוף, המכונה 'האדון השני' – נמצא מאומת לווירוס.

נראה כי מישהו מהקהל העיר לנשיא על כך שהתבלבל – וביידן התבדח. "נכון", אמר והצביע על אשתו, ג'יל ביידן. "היא בסדר, אני זה שלא מבין את זה". 

"ודבר שני, הג'נטלמן הראשון, מה דעתך על זה?", אמר הנשיא ביידן.

 

 

הנשיא פתח את נאומו בכך שהציג את עצמו כבעלה של הגברת הראשונה: "אני ג'ו ביידן. אני בעלה של ג'יל ביידן, ואני גאה בזה", אמר.

דבריו התמקדו בהתקדמותן של נשים והקריאה לשווין בשכר, תוך התייחסות למאמצי הממשל שלו לסגור את הפערים בשכר. לאחר נאומו, ביידן חתם על צו ביצוע לקידום מאמצים להשגת השוויון, בין היתר שיעודד את הממשלה לשקול לאסור על קבלנים פדרליים לחפש מידע על היסטוריית השכר הקודמת של מעומדים לעבודה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE