הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הכסף שנועד לצעירים שחורים הלך לסלון ציפורניים, מסעדות ובזבוזים": עוד בכירה ב-BLM מואשמת בגניבה, הונאה ועוקץ
אנחנו כבר לא סופרים כמה בכירים ב-BLM מוצאים את עצמם תחת אישומים פדרליים או חשדות קשות בגניבה, מעילה, והונאה, הפעם הגיעה העת של מנהיגת הארגון בבוסטון

מנהיגה בולטת של Black Lives Matter בבוסטון ובעלה הואשמו בשימוש במענק של 6,000 דולר לטיפול בנוער בסיכון בפילדלפיה - כדי לצאת לחופשה מלאת בזבוזים במרילנד, שם הם חגגו במסעדות ופצחו במסעות קניות.

במקביל, היא ובעלה פתחו ארגון צדקה שעבד כארגון קש למעילה בכספים בהיקף של מאות אלפי דולרים כך לפי דיווח של הניו יורק פוסט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מוניקה קאנון-גרנט, בת 41, מייסדת עמותת Violence בבוסטון, ובעלה, קלארק גרנט, בן 38, מואשמים במסמך פדרלי בן 18 סעיפים, הכולל אישומים בגין הונאה בנקאית, והצהרות כוזבות בעסק של הלוואות משכנתאות, והם עלולים לשלם ביוקר.

ביוני 2019, מוניקה קיבלה צ'ק עבור טיול לפילדלפיה "כדי לתת לגברים צעירים שם חשיפה לקהילות שמחוץ לשכונות האלימות שבהן הם מנווטים מדי יום", דיווח הבוסטון גלוב. במקום זאת, בני הזוג השתמשו בכסף כדי לצאת לחופשה במרילנד, לאכול ב-Bubba Gump Shrimp Co., Shake Shack ומסעדות אחרות, ולשלם עבור השכרת רכב, רכישות ב-Walmart וביקורים בסלון ציפורניים.

כתב האישום מאשים אותה בקשר לשלוש מזימות שונות - הונאת תורמים, שקרים על בקשת משכנתא, וגבייה לא חוקית של כ-100,000 דולר בדמי אבטלה בזמן המגיפה. קלארק גרנט כבר הואשם במעורבות לכאורה בהונאה בכספי מגיפה לאחר פשיטה שנערכה בביתם של בני הזוג בשנה שעברה.

ביום שלישי, קנון-גרנט נעצרה בביתה באשמה שגייסה למעלה ממיליון דולר במענקים ותרומות עבור אנשים נזקקים, אך לקחה סכום משמעותי ממנו לעצמה.

על פי החשד, נעשה שימוש בחלק מהכסף כדי לשלם שכר דירה על דירתה בבוסטון ולקנות מכונית עבור קרוב משפחה, אמרו גורמים רשמיים.

כאשר עמותת Violence בבוסטון הושקה, ב-2017, היא פעלה מביתה של קנון-גרנט, ברוקסברי, אבל עד 2020 העמותה עברה לאתר רחב ידיים בהייד פארק. התובעים אמרו כי באוקטובר 2020, קנון-גרנט החלה לשלם לעצמה 2,788 דולר לשבוע, למרות שהיא דיווחה ל-IRS ולמחלקת הצדקה של התובע הכללי של המדינה שהיא לא קיבלה משכורת, לפי הגלוב. קנון-גרנט הכריזה על חפותה וסירבה להגיב ביום שלישי מחוץ לבית המשפט הפדרלי בבוסטון.

עורך דינה, רוברט גולדשטיין, אמר בהצהרה כי "אנו מאוכזבים מאוד שהממשלה מיהרה לשפוט כאן".

"(Violence בבוסטון) ומוניקה שיתפו פעולה באופן מלא והפקת המסמכים שלהם עדיין נמשכת. הסקת מסקנות מתוך רישום עובדתי חלקי אינה מייצגת את התהליך ההוגן והמושכל שמגיע לאזרח מממשלתו, במיוחד מישהו כמו מוניקה שעבדה ללא לאות למען הקהילה שלה", אמר.

 

39% לא
61% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE