הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוורצנגר במסר חד משמעי לרוסיה: ״אל תחזרו על מה שאבי עשה כחייל נאצי״
השחקן ההוליוודי וכוכב הקולנוע האהובה החליט להגיב לראשונה על המלחמה בין רוסיה ואוקראינה ופנה באופן אישי בעמוד הטוויטר האישי שלו לעם הרוסי והחיילים הרוסים בפרט. ״פוטין משקר לכם״, אמר שוורצנגר

ארנולד שוורצנגר הוא לא רק אחד השחקנים המוכרים והמוערכים בביצה ההוליוודית, אלא בשנים האחרונות גם דמות פוליטית מרכזית וחשובה במיוחד. לאחר שתפקד כמושל קליפורניה, ולא חסך מהציבור את דעותיו הפוליטיות, כעת מגיע תורו להתייחס למלחמה המתקיימת בין רוסיה לאוקראינה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״אני אוהב את העם הרוסי, ולכן אני מרגיש שאני מוכרח לומר את האמת. החיילים הרוסים שבויים בתעלומה, פוטין משקר להם. הם פשוט לא מבינים את הזוועות שמתרחשות כל יום באוקראינה״, כתב השחקן. עוד הוסיף ואמר כי האמירות של המשטר הרוסי כלפי ממשלת אוקראינה הן פשוט לא נכונות. 

״אבי היה חייל בצבא הנאצי במלחמת העולם השנייה, גם הוא, כמו החיילים הרוסים היה שבוי בתעלומה. חי בשקר. זה גרם לו לטפח הרבה רגשות אשמה לאורך השנים״, אמר שוורצנגר. ״אני מזהיר את הצבא הרוסי לא לעשות את אותה הטעות. אסור לשכוח שהפגיעה היא באזרחים חפים מפשע״, הסביר.

לבסוף, השחקן אף פונה לפוטין ואומר: ״אתה התחלת את המלחמה הזו, אתה יכול לעצור אותה. אני קורא לחיילי רוסיה לעצור הכל. אתם יכולים לעשות את זה״. כידוע, שוורצנגר נמנה עם מבקריו החריפים ביותר של נשיא רוסיה, פוטין, על אף שהוא בעצמו מחזיק בדעות רפובליקניות. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE