הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחקר חדש חושף: כך תורידו במשקל באמצעות הוספת שעות שינה
אוהבים לישון? כנראה שאתם ממש תאהבו את המחקר החדש הזה, אשר חשף כי הוספה של שעות שינה יכולה לעודד ירידה ניכרת במשקל. כיצד זה עובד? כמה מומלץ לישון? הנה כל הפרטים

כולנו יודעים כי על מנת לרדת במשקל אנו נדרשים לשמור על תפריט מאוזן ובריא, לבצע פעילות גופנית, אך מסתבר שלא רק. מחקר אמריקאי חדש, אשר התפרסם במגזין הרפואי ״JAMA internal medicine״, בחן את ההשפעה של הוספת שעות שינה בקרב משתתפים בעלי עודף משקל. במחקר השתתפו למעלה מ-80 בני אדם, אשר סבלו מעודף משקל וישנו פחות משש שעות בלילה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תקופת המחקר נמשכה 14 יום, והיא איפשרה לחוקרים לעקוב אחר צריכת האנרגיה של המשתתפים. התוצאות חשפו כי כמות הקלוריות היומית של קבוצת המחקר ירדה באופן משמעותי, ביחס לקבוצת הביקורת. כלומר, התקיים מצב של מאזן קלורי שלילי, אשר עודד ירידה במשקל, זאת על ידי הוספת שעות שינה בלבד.

עוד נחשף כי שינה ארוכה יותר יכולה להשפיע על השפעת הורמונים מווסתי תיאבון. לסיכום, שעות השינה שלנו בעלות השפעה אדירה על צריכת האנרגיה היומית, כמו גם על הסיכון להשמנה. לכן, במידה ואתם מעוניינים להוריד במשקל, חשוב לא רק שתוסיפו לעצמכם עוד שתיים שלוש שעות שינה בלילה, אלא גם תעקבו אחר תפריט ייעודי, ותבצעו פעילות גופנית מספר פעמים בשבוע. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE