הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבטן כואבת? הנה כמה צמחים טבעיים שיעזרו לכם במהירות ויעילות
כאב בטן מבקר כל אחד מאיתנו מעת לעת, פעם לעיתים תכופות, ופעם לעיתים יותר נדירות. כך או אחרת, מדובר בתופעה לא נעימה שיכולה להפריע לשגרת היום ולתפקוד תקין. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם רשימה קצרה של צמחים טבעיים שיכולים לעזור

כאבי בטן הינה תופעה די נפוצה בשנים האחרונות, אחת הסיבות לכך היא העובדה כי מערכת העיכול הינה רגישה במיוחד, בעיקר על רקע האתגר לצרוך מזון טבעי ולא מעובד בעידן המודרני. לכן, כאבי בטן יכולים להופיע מכמה סיבות שונות. למשל, אכילת יתר, גזים, מתח, דלקות, ירידה באספקת הדם לקיבה, ועוד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בנוסף, גם מצבים של כיב קיבה, דלקת לבלב, הגדלת כבד, אבנים בכיס מרה, דלקת במעי הדק, דלקת בערמונית ובדרכי השתן, יכולות להיות סיבות נוספות. אז מה עושים? לפני שרצים לקחת כדור, יש כמה צמחים טבעיים שיכולים לעזור, ואפילו במהירות מפתיעה. 

ג׳ינג׳ר

מועיל במגוון רחב של מחלות במערכת העיכול. בנוסף הוא יעיל נגד עוויתות, מסייע במניעת הקאות ומשפר את התנועה של שרירי המעיים. כאמור, הג׳ינג׳ר נמצא יעיל ובטוח לכאבי בטן, בעיות עיכול ובחילות. 

מנטה

לעלי המנטה תרומה ליכולת הגוף לשחרר גזים כלואים, לכן צמח זה יעיל במיוחד במצבים של כאבי בטן הנגרמים מאכילת יתר והיווצרות גזים. בנוסף, המנטה תשפיע לטובה גם על הכבד ותפקודו ואף על פעילותה של כל שרשרת העיכול.

כורכום

אחד מצמחי המרפא החשובים ביותר, הידוע בתור אנטי דלקתי ונוגד חמצון חזק. כורכום משמש לטיפול במגוון רחב של בעיות עיכול והפרעות מטבוליות השייכות לכיס המרה והכבד. הוא יודע כיצד לשפר את חילוף החומרים, העיכול והספיגה, זאת לצד פינוי רעלים בכבד ושיקום רקמות כבד פגועות, חיטוי מערכת העיכול, הגברת הפרשות מיצי מרה, עיכוב תהליכים דלקתיים במערכת העיכול ועוד.

זרעי כמון

מחזקים את פעילות הקיבה ומסייעים לטיפול בבעיות עיכול רבות ביניהן נפיחויות, גזים, חומציות ושלשולים. הם משפרי עיכול בזכות היכולת להאיץ הפרשה של אנזימי לבלב החיוניים לעיכול טוב וספיגת חומרים חיוניים. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE