הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חושבים לעבור לטבעונות? הנה כמה סיבות שיעזרו לכם להחליט
זה ידידותי לסביבה, צבעוני ומזין, בריא, ואף יכול לעזור לכם לרדת במשקל. בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר אנשים עוברים לטבעונות, ואם אתם עדיין מתלבטים, הנה כמה טיעונים מוצלחים במיוחד שיעזרו לכם להחליט

אם תשאלו אנשים מדוע בחרו לנטוש את צריכת הבשר, הביצים, הגבינות, ולעבור לטבעונות, סביר להניח שתקבלו מגוון רחב של תשובות. חלק מהאנשים בוחרים במעבר מגורמים בריאותיים, ואילו חלק מגורמים מוסריים. כך או אחרת, יש כמה טיעונים מוצלחים וחשובים שכדאי להכיר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאמור, בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הולכת וגדלה של תזונה צמחונית וטבעונית. יותר מכך, תזונה זו אף מקבלת לא מעט חיזוקים ממקורות מוסמכים כמו ארגוני בריאות, רופאים, מדענים, ועוד. הנה 7 סיבות מעולות לעבור לתזונה טבעונית.

מאריך את תוחלת החיים

מחקרים אשר נעשו בתחום הוכיחו שתזונה טבעונית יכולה להפחית משמעותית את הסיכון לסוגים שונים של תחלואה ומצבים רפואיים מזיקים, ביניהם סוכרת והשמנה. אחד המחקרים אף העריך שמעבר המוני של תזונה טבעונית עשוי למנוע 8.1 מיליון מקרי מוות מדי שנה. 

עוזר לרדת במשקל

תזונה טבעונית מסייעת בהורדת משקל עודף. לפי הנתונים, אנשים שתזונתם התבססה על הצומח ירדו במשקל יותר בהשוואה לאנשים שתזונתם כללה בשר ומוצרים מן החי. כמו כן, אובדן של שומן עודף מקטין באופן ניכר את הסיכון למחלות לב ולסוגים מסויימים של סרטן, מוריד את לחץ הדם ומפחית את הכולסטרול.

שומר על הסביבה

ייצור של קילוגרם אחד של בשר בקר מוביל לפליטה של 27 ק"ג של פחמן דו חמצני לאטמוספירה. לכן, תזונה טבעונית עשויה לקצץ באופן משמעותי את פליטת גזי החממה הקשורה בתעשיית המזון ברחבי העולם. כמו כן, לתזונה טבעונית אותה השפעה חיובית על הסביבה כמו מחזור של הפסולת הביתית או נסיעה לעבודה על אופניים במקום ברכב. 

פשוט בריא

צריכה מספקת של פירות וירקות יכולה לספק לגוף את כל צרכיו החיוניים כמו סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים, סידן, אשלגן וויטמין סי ועוד. התוצאה היא לשפר את הבריאות הכללית שלכם. 

מתאים לכולם וכולן

ארגוני בריאות בכל העולם כבר הגיעו למסקנה כי תזונה טבעונית הינה בחירה בריאה ומתאימה לכולם: גברים, נשים וילדים, בכל גיל ובכל שלב בחיים. כמובן כי קיימים הדגשים שחשוב להקפיד עליהם, כגון השלמה של חלבון וסידן ממקורות מן הצומח, ועוד. 



2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE