הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בריאות מן הטבע: חמישה צמחי מרפא שאתם חייבים להחזיק בבית
שומרים על הכבד, מורידים את רמת הסוכר בדם, ומביאים עימם מגוון רחב של סגולות רפואיות, הנה רשימה מרכזית של צמחי מרפא שאתם חייבים להכיר ולהחזיק בבית

עוד הרבה לפני שהתרופות הגיעו לחיינו, היו צמחי המרפא. למעשה, רבים לא יודעים זאת, אך תרופות רבות מבוססות על צמחים ועשבים שונים. מחקרים אשר נעשו בתחום מצאו כי צמחי מרפא בעלי השפעות חיוביות על הבריאות, מגוון סגולות, ואף יכולים להשפיע על תאים סרטניים. אז מה מה כדאי להחזיק בבית? הנה הרשימה המלאה 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כורכום

הכורכום יודע כיצד לרפא בעיות כבד, לטפל בפצעים ואפילו נחשב ליעיל כטיפול אנטיביוטי. מחקרים רבים מראים כי לכורכום תכונות בריאותיות אנטי דלקתיות, ואף נוגדי חמצון העוזרים במניעת גידולים סרטניים. ניתן להוסיף את התבלין לבישול וכמובן גם בתור תוספי תזונה. 

ג'ינסנג

הג'ינסנג מגיע מהמזרח והוא ידוע כצמח יעיל לשיפור חוסן ובריאות. כמו כן, צמח זה נחשב כמעורר מיניות ואף כמטפל בסוכרת. בנוסף הוא נמצא יעיל נגד צינון ומניעתו, חיזוק המערכת החיסונית, והעלאת מספרי תאי דם לבנים. את הצמח ניתן להשיג כתמצית או אבקה, וליטול פעם ביום. 

גרניום לימוני

תמציות הצמח מפחיתות תסמינים של ברונכיטיס חמור, בנוסף הוא יעיל בטיפול בגרון כואב וכן בהצטננות. ניתן להכין מהעלים תה טעים, ואף להוסיף אליו דבש ולימון. 

קינמון

מכיל כמה יתרונות בריאותיים מרכזיים. ראשית הוא ידוע יודע להוריד סוכר בדם ובכך לעזור בעיקר לחולי סוכרת, בנוסף הוא מזרז את הפעילות המטבולית ומרגיע. ניתן להוסיף קינמון לתבשילים שונים, שייקים, דייסות, וכמובן לקנות מקלות קינמון ולהוסיף לכוס התה הבאה שלכם. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE