הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מספר ילדים מתחת לגיל 8 אותרו עם מנת יתר בבית בווירג'יניה
שבעה ילדים נטלו כדורי שינה, שככל הנראה סופקו להם על ידי קטין בן 7. כולם פונו לבתי החולים, כאשר שניים במצב קשה. המבוגר האחראי יצא לכמה דקות מהבית – וכשחזר גילה את הזוועה

הרשויות בווירג'יניה הוזעקו ביום רביעי בערב לבית מלא בילדים מתחת לגיל שמונה, כאשר חלקם נמצאו עם מנת יתר של כדורי שינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בסביבות השעה 5:30 בערב, משטרת העיר הופוול הוזעקה לבית, שם נמצאו ארבעה ילדים בני שנה, שנתיים, שלוש וארבע – כאשר כולם לא מגיבים. שלושה ילדים נוספים נמצאו בחלק אחר של הדירה, כאשר כולם היו ערים אך רדומים.

בשלב זה, החוקרים סבורים כי ילד בן 7 נתן לכל שאר הילדים את כדורי השינה שלו. "הם נותרו ללא השגחה לפרק זמן קצר, ואחד הילדים, שיש לו תרופות מרשם, חילק אותם לילדים האחרים כאן", אמר סגן שיין קאזלה.

החוקרים אמרו כי על קופסת הגלולות שנמצאה לא הייתה תווית. עם זאת, לאחר חקירה של בן ה-7 והתייעצות עם רופאים, הגורמים הצליחו לקבוע כי מדובר בכדורי שינה.

כל שבעת הילדים נלקחו לבית החולים ג'ון רנדולף. לאחר מכן, שניים מהקטינים שבמצב קשה פונו לבית חולים אחר. "אני לא יודע את פרטי הטיפול שלהם, אבל חלקם מועברים לבתי חולים אחרים להמשך טיפול", אמר קזאלה.

המבוגר שהשגיח על הילדים יצא לחנות שנמצאת בפינה, וכאשר חזר לבית מצא את הילדים במצב שבו הם היו. הוא התקשר מיד למוקד 911 ודיווח על שאירע.

קזאלה אמר כי החקירה נמצאת בשלביה הראשונית, והיא צפויה להיות מסובכת וארוכה, כאשר שירותי הגנת הילד מעורבים. "המטרה מספר אחת שלנו היא להבין מי הולך לתת דין וחשבון על העניין, ולהביא את הילדים האלה לסביבה בטוחה", אמר.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE