הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשוב להכיר: הטרנדים האופנתיים שגובים ממכם מחיר בריאותי
סקיני ג׳ינס, נעלי עקב, משחות שיניים להלבנה, ועוד, הם חלק בלתי נפרד מעולם הטרנדים העכשווי. אך האם ידעתם כי הם גובים ממכם מחיר בריאותי לא קטן? הנה כל מה שכדאי שתדעו בנושא, וכיצד ניתן למזער את הנזקים

כולנו מתכתבים במידה זו או אחרת עם טרנדים עולמיים, מכירים אותם, לוקחים חלק בתעשייה ובעולם המודרני. אך רבים מאיתנו לא מודעים לעובדה כי טרנדים רבים מביאים עימם מחיר בריאותי, ולעיתים אף נזקים די משמעותיים. אז מה הם הטרנדים המרכזיים שגובים ממכם מחיר בריאותי? הנה הרשימה המלאה

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סקיני ג'ינס

הם אמנם מחטבים את הגוף ומספקים אשליה של גוף רזה ואסוף, אך מחקר מטעם איגוד הכירופרקטים הבריטי אשר נעשה לאחרונה קבע כי מכנסי סקיני מגבילים את חופש התנועה של הירכיים והברכיים וכתוצאה מכך עלולים לפגוע בגב ובצוואר.

אז מה עושים? מנסים לא לבחור בסקיני ג׳ינס על בסיס יומי ומשאירים את הסקיני לאירועים מיוחדים בלבד. כמו כן, מומלץ לבדוק כמה כמה הסקיני הוא סקיני. אם לא ניתן לתחוב אצבע בין קצה המכנס לרגל, רצוי שתוותר עליו, אותו דבר אם אתם מתקשים לשבת או ללכת עם המכנס. 

משחת שיניים מלבינה 

פחם פעיל הוא למעשה אבקה שחורה המיוצרת על ידי חימום גבוה של פחם ומוצרים טבעיים אחרים עד לקבלת חומר גרגירי. בשנים האחרונות הוא נהפך לכוכב מבוקש במוצרי קוסמטיקה ובמשחות שיניים בפרט. מחקרים אשר נעשו לאחרונה חשפו כי צחצוח שיניים עם משחה המכילה פחם פעיל מגבירה את החספוס בשכבת האמייל, מה שלמעשה מעיד על שחיקה של זגוגית השן. התוצאה עלולה לגרום לשיניים להיות חשופות יותר ואף לפגוע בגוון הטבעי שלהן. כמו כן במצב זה קל יותר לחיידקים להיצמד לשיניים, ובכך להעלות את הסיכון לעששת ולמחלות חניכיים.

אז מה עושים? עוברים למשחת שיניים אחרת, ניתן לקבל המלצה מרופא השיניים. מומלץ לבחור במשחת שיניים המכילה פלואוריד. בנוסף, רצוי לשמור על היגיינה יומיומית ושטיפת הפה לאחר מזונות מכתימים כגון קפה, יין, תה, וכדומה. 

נעלי עקב

הן אמנם יכולות לספק אפקט מלא סטייל לכל אאוטפיט, אבל למען כפות הרגליים, הגב והיציבה רצוי לצמצם את השימוש בנעלי עקב. שימוש יומי בנעליים מסוג זה יכול לקצר את שרירי הירכיים והגב ועם הזמן להוביל לכאבים כרוניים ועיוותים בכף הרגל. למעשה, ככל שהעקב דק וגבוה יותר כך גדלה הנטייה לאבד את שיווי המשקל, ומכאן קצרה הדרך גם לפציעה, נקע בקרסול ואף לשבר.

אז מה עושים? מנסים לשמור את השימוש בנעל עקבים לאירועים מיוחדים, ותמיד מחזיקים זוג נעליים נוחות ברכב. כמו כן, מומלץ לא לחרוג מחמישה סנטימטרים בלבד. ככל שהעקב נמוך יותר, כך הלחץ על המפרק נמוך יותר. 



16% לא
84% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE