הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
להיות בריאים: 4 כללי זהב מתוך הרפואה הסינית
תזונה מאוזנת, חשיבה חיובית, טיפולים שונים, ופעילות גופנית, הם רק חלק מהכללים שהסינים מקפידים עליהם ולכן הם זוכים לחיים ארוכים ובריאים. רוצים גם? הנה הרשימה המלאה, וכל המידע שרצוי לדעת בתחום הרחב והמגוון הזה

הסינים ידועים מאז ומעולם כאנשים שמגיעים לגיל מאוחר במיוחד, ביחס לשאר העולם המערבי. על פי הרפואה הסינית, הבריאות שלנו קשורה למצב הכליות, המערכת ההורמונלית, והמוח. חולשה יכולה להוביל לכאבים, סכרת, מערכת חיסונית חלשה יותר, בעיות זיכרון ועוד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז כיצד הסינים שומרים על הבריאות? הנה 4 כללי זהב 

לקבל באהבה 

חשוב לקבל את הגוף כמו שהוא, לא להעמיס על עצמכם, ולהתנהל באורח חיים ובקצב שמתאים לכם. נסו להקדיש את הזמן הפנוי לזמן איכות עם משפחה, חברים, ואנשים קרובים. 

לתרגל את המוח

לקרוא, לפתור תשחצים, תשבצים וסודוקו, ללמוד שפה חדשה, כל זאת ועוד עוזר למוח שלנו לשמור על תפקוד טוב, ועל כשירותו הקוגניטיבית. למעשה, מדובר על אימון שריר לכל דבר ועניין. אל תוותרו על כך, בעיקר לאחר גיל חמישים.

תזונה מאוזנת

הרפואה הסינית דוגלת בתזונה לפי עונות. כך למשל החורף והסתיו הן עונות הזנה ולכן מומלץ לאכול מזון מזין שנותן כוח כגון שורשים וזרעים. בקיץ ובאביב מומלץ לאכול מזון קל לעיכול אשר יודע כיצד לפזר את האנרגיה שלנו בגוף, כמו עלים ירוקים ודגנים. 

פעילות גופנית

גם התפריט הכי מאוזן ובריא חייב להיות משולב עם פעילות גופנית. לכן, אל תוותרו על הליכה, ריצה, יוגה, פילאטיס, או כל דבר שעושה לכם טוב ומזיז את הגוף. פעילות המבוססת על סיבולת לב ריאה היא בדרך כלל אופניים, או שחיה, מה שמאיט את תהליך ההזדקנות. הרפואה הסינית ממליצה בעיקר על טאי ג׳י ויוגה. 

כמו כן, הרפואה הסינית מאמינה בכוח של טיפולים משלימים ומונעים אשר יש לבצע אחת לחודש. הנה כמה דוגמאות: 

דיקור סיני

שימוש במחטים חד-פעמיות ודקות המוחדרות בעדינות לנקודות מיוחדות בגוף, ולמרכזים שלהם יכולת השפעה על תפקוד מערכות הגוף. הדיקור מסייע בוויסות ואיזון הגוף, מקל על כאבים, מחזק ומשפר את  המערכת המטבולית, מערכת החיסון ועוד. 

צמחי מרפא

שימוש ברוקחות צמחי מרפא סיניים מתאים לחיזוק והזנה של רקמות הגוף ולבעיות חוסר דם, בעיות שינה, חולשה ועייפות. 

טווינא

עיסוי סיני ייחודי בעל יכולת גבוהה לטיפול בבעיות אורטופדיות ועזרה בעידוד התנועה הפנימית. מסייע ומקל על עצירות וכאבים שונים. 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE