הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת האביב: כך תעשו ניקוי נינוח ובריא
האביב מזמן את ניקוי הגוף והכבד, אך לא חייב לבחור בדרך הקיצונית ביותר. הנה שמונה צעדים קלילים ופשוטים שיעזרו לכם לבצע ניקוי עדין, פשוט, ונעים. ולא, לא תמצאו כאן צום מיצים

ניקוי גוף אביבי לא חייב לכלול צום, צום מיצים, שוטים של עשב חיטה, וכדומה. ריכזנו עבורכם כמה צעדים פשוטים שיעזרו לכם להיפטר מתחושת הכבדות של החורף, העייפות, והקיפאון, ולהתחיל את האביב ברגל ימין, בתחושה רעננה וקלילה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האביב, כך על פי התורה הסינית הוא העונה של הכבד. תפקידו של הכבד הוא לנקות את הגוף מרעלנים ולדאוג להתחדשות הדם ולזרימה מיטיבה שלו אל האיברים. אז מה עושים? הנה הרשימה המלאה 

חשוב להבין כי רשימה זו לא מוגדרת כניקוי רעלים אלא יותר כמעבר לאכילה נקייה, והמטרה היא לסגל אורח חיים נקי ומאוזן שילווה אתכם לתוך החיים עצמם. כל מה שיש לעשות כאן הוא לאמץ שלושה הרגלים:

1. לימון בבוקר - הלימון מכיל כמות נאה של ויטמין C, שהוא גם נוגד חמצון ועוזר לנטרל את הרדיקלים החופשיים שהם גם רעלנים, וגם מניע את חילוף החומרים. לכן מומלץ לפתוח את הבוקר בכוס מים פושרים בתוספת מיץ משליש או חצי לימון סחוט על קיבה ריקה. אם אתם סובלים מעצירות, הוסיפו כפית שמן זית בכבישה קרה.

2. לא להכניס הביתה אוכל מעובד - התחילו לקרוא את רשימת הרכיבים על מוצרי המזון שאתם קונים. נסו להכניס לבית רק אוכל טרי, בריא, ומגוון. פירות, ירקות, דגנים, קטניות, וכדומה. 

3. סביבה תומכת - הקיפו את עצמכם במזון בריא, צבעוני, מזמין ומגוון. הניחו פירות על השיש במטבח, אגוזים, תמרים, וכדומה. כך תנשנשו דברים טובים, ותוכלו להרגיש קלילים ובריאים יותר. 

וטיפ קטן נוסף, אל תוותרו על שינה איכותית וטובה. כן, גם אם זה אומר לוותר הערב על רביצה מול הטלווזיה. כאשר אנו לא ישנים מספיק, או לא טוב מספיק, הגוף לא מצליח להיטען באנרגיה חדשה, להתנקות מרעלים, ולחדש מצברים. מומלץ לישון לכל הפחות שבע שעות בכל לילה, וללכת לישון בשעה קבועה. 

 

 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE