הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכורות ללק ג׳ל? הנה כמה סיכונים בריאותיים שחשוב שתכירי
בשנים האחרונות הלק ג׳ל הפך להיות מבוקש ונפוץ במיוחד בקרב נשים מכל רחבי העולם, כאשר המראה שהוא מעניק נחשב אסתטי, נשי ויפה. אך רבות אינן יודעות כי מאחורי השירות המבוקש יכולים להסתתר כמה סיכונים בריאותיים

בשונה מהלק המסורתי, לק ג׳ל אינו מכיל ניטרוצלולוזה, כאשר בתהליך המריחה עושים שימוש במנורת קרינה בעלת קרינה אולטרה סגולה, מה שגורם למולקולות לפתח תגובה כימית, וליצור רדיקלים חופשיים, אשר בסופו של יום, פוגעים בבריאות שלנו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כמו כן, ההסרה של לק ג׳ל הינו קשה ומורכבת, בשונה מלק רגיל. בדרך כלל תהליך ההסרה כולל שיוף מסיבי של הציפורין והשרייה שלה באציטון, מה שפוגע בה ולמעשה, מחליש אותה. זאת בשונה לסטיגמה הידועה כי לק ג׳ל מחזק את הציפורין הטבעית. 

כמו כן, האצטון עלול לגרות את עור הידיים, להמיס שומנים טבעיים אשר קיימים על העור וחיונים לשמירתו ובכך למעשה לפגוע בו. לכן, כאשר אתן בוחרות לעשות לק ג׳ל יש להכיר ולקחת בחשבון את הסיכונים הטמונים בתהליך. 

לאחרונה, האקדמיה האמריקאית לרפואת עור המליצה לבחור בקפידה את מכון הציפורניים שלכן ולוודא כי עושים שימוש בכלים סטירליים. כמו כן, יש למרוח שכבה נדיבה של קרם הגנה על כפות הידיים טרם הטיפול על מנת למזער את נזקי הקרינה הנפלטים מהמכונה, אשר עלולה להיות מסרטנת בחשיפה חוזרת.

אפשרות נוספת היא ללבוש כפפות מיוחדות, אשר אוטמות את עור כף היד וחושפות רק את הציפורניים. לסיכום, במידה ואתן שואפות לשמור על בריאות הציפורן ועור הידיים שלכן לאורך זמן, רצוי לבחור דווקא בשיטת הלק המסורתית, על פני לק ג׳ל, על אף העובדה כי הוא אכן נשמר לאורך זמן רב יותר, ונוטה להתקלף פחות ביחס ללק הרגיל. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE