הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כך נראה כאוס: תיעוד מצמרר מתאונת שרשרת בפנסילבניה
שלושה בני אדם נהרגו ולפחות 20 נפצעו בתאונה עם כ-50 רכבים שאירעה בעקבות תנאי מזג אוויר גרועים, כאשר התיעוד ממצלמת דשבורד מראה את הסכנה הבלתי צפויה

לפחות שלושה בני אדם נהרגו ביום שני בכביש מהיר בפנסילבניה, בעקבות תאונה ענקית שבה היו מעורבים יותר מ-50 כלי רכב, כאשר סופת השלגים גרמה לתנאי נסיעה מחרידים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ערפל כבד ומשקעים מהסערה הכבדה גרמו לתאונת השרשרת בין עשרות כלי הרכב בכביש 81 בסביבות השעה 10:30 בבוקר, בעוד הראות הלקויה הביאה עמה התנגשויות נוספות. מלבד ההרוגים, כ-20 בני אדם נפצעו בדרגות שונות, ונלקחו לבתי החולים. 

למעלה מ-20 רכבים של כיבוי והצלה הגיעו לזירת התאונה, שבה כלי הרכב עלו באש. כמו כן, הרשויות במדינה אמרו כי מניין ההרוגים "יכול לעלות בהרבה", מכיוון שהחיפושים במקום טרם הושלמו. בינתיים, כל הנתיבים באזור סגורים לתנועה. 

 

 

סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות מראים את התאונה, ואת הסכנה בנסיעה בתנאי מזג אוויר כאלה. תיעוד אחד מראה מספר רכבים עומדים - כאשר מכונית נוסעת לעברם, מנסה לבלום ללא הצלחה - ומתנגשת בעוצמה בכלי רכב.

בסרטון אחר שצולם ממצלמת הדשבורד, נהג המשאית נוסע על כביש 81 מכוסה השלג, כאשר טווח הראיה שלו מאוד קצר. לפתע, הוא רואה הצטברות גדולה של כלי רכב שכבר היו מעורבים בתאונה, כמו גם עשן שחור יוצא מאחד הרכבים שנפגעו.

הנהג מנסה לבלום, אך מחליק בעקבות שכבת הקרח על הכביש - ושניות לפני שפוגע במשאית עומדת, שנראה כמובילה מכליות גז, ניתן לראות נהג אחר שמזנק לצד השני בניסיון להציל את חייו. 

 

 

הסוכנות לניהול חירום של פנסילבניה הזהירה ביום שני את הנהגים מפני אפשרות לסופות שלגים ברחבי המדינה, ואמרה כי הדבר יכול "להפוך את הראות לאפס תוך שניות אחדות".

כזכור, בחודש שעבר התרחשה תאונת שרשרת עם לפחות 50 מכוניות גם בכביש 81, בערך 50 ק"מ צפונית לתאונה שאירעה אתמול. גם אז, התאונה התרחשה בעקבות סופת שלגים כבדה.

 

 

63% לא
37% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE