הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מייק פנס: "ביידן עשה יותר נזק לארה"ב מכל נשיא אחר בהיסטוריה המודרנית"
סגן הנשיא לשעבר תקף בחריפות את הנשיא המכהן, בעודו מציין את הנושאים בהם כשל, כמו האינפלציה, משבר הגבול, הנסיגה מאפגניסטן ועוד. "השמאל הרדיקלי נמצא על אוכף המפלגה הדמוקרטית"

סגן הנשיא לשעבר, מייק פנס, אמר שהנשיא המכהן ג'ו ביידן "עשה יותר נזק לארצות הברית מכל נשיא אחר בהיסטוריה המודרנית". 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביידן ופנס (צילום: Getty Images)

 

בראיון שהעניק לרשת 'פוקס ניוז', פנס אמר: "בתוך 14 חודשים קצרים, האינפלציה בשיא של 40 שנה. יש לנו את המשבר הגרוע ביותר בגבול שלנו בהיסטוריה האמריקנית. מחירי הבנזין עלו ב-70 אחוזים. הנסיגה הרת האסון מאפגניסטן, הטיפול השגוי במגפת הקורונה, והרשימה עוד ארוכה".

פנס אמר שהוא "גאה מאוד בדרך שבה הרפובליקנים התנהלו כאופוזיציה נאמנה", בטענה שהם "הצביעו על הכשלים של ממשל ביידן בעקביות". הוא המשיך בכך שתנועת הימין "תמיד הייתה מונעת על ידי 'אנחנו העם'. לכל אורך הדרך, זה היה העם האמריקני שמקדם אידיאלים אמריקנים, ערכים מסורתיים וצבא חזק".

ביטול המדיניות של טראמפ בגבול, שהוחלה על מנת להתמודד עם מגפת הקורונה וזרם המהגרים, שנקראת 'כותרת 42', יחמיר את "המשבר בגבול החמור ביותר בהיסטוריה האמריקנית". 

סגן הנשיא לשעבר, שעשוי להתמודד לראשות המפלגה הרפובליקנית, שיתף את ההערכות, כי מספר המהגרים הבלתי חוקיים שחוצים את הגבול מדי יום עשוי לעלות מ-7,000 ל-18,000.

"אל תטעו, השמאל הרדיקלי נמצא על האוכף במפלגה הדמוקרטית, ויש להם מדיניות גבולות פתוחים. ובין אם זה כשהם הפסיקו לבנות את החומה, כשהם הפסיקו את מדיניות 'הישארו במקסיקו', זה הצעד האחרון של ביטול 'כותרת 42'. אני חושב שזה הכל על קידום מדיניות הגבולות הפתוחים שלהם לרעת העם האמריקני".

לפני ימים אחדים מפקד משמר הגבול האמריקני חשף כי המדינה עומד לעבור נתון מדהים של מיליון מהגרים במחצית הראשונה של שנת הכספים.

עד פברואר, כבר היו 838,685 מפגשים בין כוחות הגבול למהגרים. הנתון מתייחס כאמור לשנת הכספים 2022, שהחלה באוקטובר אשתקד. בחודש פברואר לבדו היו 164,973 מפגשים עם מהגרים  - שגם זה נתון גבוה ביותר כאשר בשנת 2021 נרשמו 101,099 מפגשים, ובשנה שלפני כן נרשמו 36,687. כך על פי נתונים של סוכנות המכס והגנת הגבולות.

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE