הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאסק נכנס למועצת המנהלים של טוויטר - ועובדי החברה מברכים: "הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים"
מנכ"ל החברה אמר כי מאסק הוא "מאמין נלהב ומבקר חריף", מה שיעזור לפלטפורמה להתחזק. ג'ק דורסי, המייסד השותף, הביע את שמחתי: "אכפת לו מאוד מהתפקיד שלנו בעולם"

החדשות בדבר כניסתו של מנכ"ל טסלה אילון מאסק למועצת המנהלים של טוויטר, לאחר שהפך לבעל המניות הגדול ביותר בפלטפורמה, העלתה ספקולציות לגבי עד כמה המיליארדר ישפיע על החברה, ואיך חברי הדירקטוריון הנוכחי יקבלו אותו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאסק (צילום: Getty Images)

 

אך מאז הצעד העסקי של מאסק, כמה בכירים בטוויטר כבר צייצו ברכות לרגל הצטרפותו.

מנכ"ל טוויטר, פרג' אגרוואל, בירך את כניסתו של מאסק לחברה, וצייץ: "הוא גם מאמין נלהב, וגם מבקר חריף של השירות שלנו - שזה בדיוק מה שאנחנו צריכים בטוויטר ובחדר הישיבות, כדי לחזק אותנו בטווח הארוך".

חבר הדירקטוריון החדש הגיב למנכ"ל: "מצפה לעבוד עם פרג' ומועצת טוויטר, כדי לבצע שיפורים משמעותיים בטוויטר בחודשים הקרובים!".

 

 

יו"ר מועצת המנהלים העצמאי של טוויטר, ומנכ"ל שותף של Salesforce - ברט טיילור, בירך גם הוא: "כולנו נרגשים לעבוד איתך ולבנות יחד את העתיד של טוויטר". 

הציץ של טיילור שותף על ידי חברת ההנהלה, מימי אלמאייהו - סגנית נשיא בכירה לשותפות ציבורית-פרטית במאסטרקארד, כמו גם מרתה ליין פוקס שהיא מייסד ויושבת ראש של Lucky Voice Group, ופרופסור מאוניברסיטת סטנפורד, ד"ר פיי-פיי לי.

מנכ"ל טוויטר לשעבר ומייסד שותף של החברה, ג'ק דורסי, הביע שביעות רצון עם הצעד של מאסק: "אני ממש שמח שאילון מצטרף לדירקטוריון של טוויטר! אכפת לו מאוד מהעולם שלנו ומהתפקיד של טוויטר. פרג' ואילון מובילים שניהם עם הלב, והם יעבדו יחד בצורה מדהימה". מאסק הגיב: "תודה, ג'ק!".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE