הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כדאי שתכירו: סוגי התה שיעזרו לכם להוריד במשקל
חליטות מסוימות יכולות לזרז את חילוף החומרים, לשפר את איכות השינה שלנו, ואף לתרום לירידה מהירה ויעילה יותר במשקל. רגע לפני שמתחמם מדי, זה הזמן להכניס לתפריט היומי כמה כוסות תה ביום

חליטות תה הן למעשה תערובות של עלים ופרחים שונים המושרים במים רותחים למשך מספר דקות, כאשר בזמן זה הם עוברים תהליך מיצוי של היתרונות הבריאותיים הקיימים בהם. כך למעשה, המים שנשתה, מקבלים את תכונות הריפוי הקיימות בצמח. מסתמן כי חליטות שונות יכולות להוביל לירידה במשקל, הנה הרשימה המלאה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זרעי שומר

חליטה העוזרת לטפל בכאבי בטן ונפיחות, קשיי עיכול וגזים. לזרעים יכולת סיוע לכל מערכות העיכול ובעיקר ליציאות טובות שהן מפתח חשוב בתהליך הירידה במשקל. בנוסף, זרעי שומר מסייעים להתכווצות השריר במעי, עוזרים להיפטר מזיהומים במערכת העיכול ומקלים על גזים וכאבי בטן.  

איך עושים? יש להרתיח זרעי שומר במים, ניתן להוסיף מעט דבש לטעם.

חליטת מרווה

מקלה על מערכת העיכול, מייבשת ליחה, מסייעת בצינון והתקררויות. חשוב לדעת כי חליטת מרווה לא מומלצת לנשים בהריון או מניקות.

איך עושים? להשרות כמה עלי מרווה יחד עם לימון במים. תוך זמן קצר תוכלו להרגיש הקלה מיידית על מערכת העיכול.

חליטה חורפית

מעט ג׳ינג׳ר חתוך, זוטה לבנה, נענע, מקל קינמון וקצת דבש. חליטה זו תורמת לזרימת דם טובה יותר, תמיכה חיסונית, נפיחות, גזים ואפילו הרגעה נפשית.

איך עושים? להרתיח מים יחד עם קינמון, לבשל עשרים דקות ואז להוסיף ג'ינג'ר יחד עם שאר הצמחים. אז יש לערבב את הכל יחד. לאחר השריה של 10 דקות לסנן את הצמחים לשתות.

טיפ קטן לסיכום

בזמן הכנת התה מומלץ לכסות את הקנקן או את הסיר, על מנת למנוע בריחת שמנים נדיפים שנמצאים בהרבה צמחי תבלין, כמו בג'ינג'ר, רוזמרין, זוטה, קמומיל, זעתר, גרניום, נענע ועוד. את הצמחים כדאי להוסיף ממש בסוף הבישול כדי שאיכות השמנים תיפגע כמה שפחות.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE