הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"קשיים התפתחותיים בקרב תינוקות וילדים המתקשים להבין הבעות פנים בסיסיות כתוצאה מעטיית מסכות של הורים"
נתונים חדשים הנחשפים עתה מעידים על קשיים התפתחותיים בספקטרום רחב של ילדים מגיל שנה ושנתיים ועד גילאי בית הספר היסודי כתוצאה מקושי לייצר תקשורת פנים חופשית בין הורים, גננות, ומורים

מבוגרים שלובשים מסכות כתוצאה מחוקי הקורונה יצרו דור של תינוקות שמתקשים להבין "הבעות פנים בסיסיות" ומעכבים את התפתחות הדיבור והשפה.

המסקנה מבוססת על דו"ח Ofsted שמזהיר מפני עיכובים חמורים בלמידה שנגרמו כתוצאה מהגבלות נעילה.

"ילדים שהגיעו לגיל שנתיים והיו מוקפים במבוגרים לובשי מסכות במשך כל חייהם לא יכלו לראות תנועות שפתיים או צורות פה באופן קבוע", נכתב בדו"ח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


למרות ויכוח מאוד שנוי במחלוקת על היעילות של מסכות פנים, יולדות נאלצו ללבוש כיסויי פנים בבתי חולים בארה"ב ובבריטניה..

אמא אחת, רוזי בראון, הסבירה כיצד היה לה התקף פאניקה כאשר מסכת פנים הושמה עליה על ידי אחיות למרות העובדה שהיא סובלת מאמטופוביה, פוביה מהקאות.

למרות הטראומה, בראון אמרה שהיא לא פקפקה בכך כי "הפכנו להיות כל כך מותנים לעטות אותם".

בעבר דווח כי, פעוטות מתקשים ללמוד לזחול, בעוד שילדים צעירים זקוקים לעזרה במשימות בסיסיות כמו ללבוש את המעילים ולקנח את האף.

דו"ח Ofsted מדגיש שוב כיצד אלו שטענו לרמה מוסרית גבוהה באמצעות חבישת מסכות עלולים היו להיות אחראים למעשה לגרימת הפרעות התפתחותיות חמורות אצל ילדים.

לאחרונה התפרסם מחקר נוסף מגרמניה שמצא כי יכולת הקריאה של ילדים צנחה בהשוואה לזמנים שלפני ה-COVID הודות למדיניות הנעילה שהובילה לסגירת בתי ספר.

נתונים מהמרפאה בדיבור של ג'קלין טיק, קלינאית תקשורת בארה"ב, דיווחה כי חבישת מסכה במהלך המגיפה גרמה לעלייה של 364% בהפניות המטופלים של תינוקות ופעוטות מתחת לגיל 2.

"הם לא עושים שום ניסיונות לתקשר מילים ולא מתקשרים בכלל עם המשפחה שלהם", אמרה, והוסיפה שגם תסמינים של אוטיזם מרקיעים שחקים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE