הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הברכיים כואבות? ייתכן שהסחוס שלכם נשחק
כאבי ברכיים הינו סוג כאב נפוץ במיוחד כאשר שחיקת סחוס הפכה בשנים האחרונות למגפה בכל רחבי העולם. אך לפני שאתם פונים לתרופות, כדורים, וניתוח, חשוב שתכירו דרכי טיפול נוספות

שחיקת סחוס הינה תופעה אשר הפכה בשנים האחרונות למגפה של ממש, בעיקר בקרב אנשים אשר עברו את גיל 45. תופעה זו באה לידי ביטוי בכאבים בעת הליכה, עמידה, עליה וירידה במדרגות, ועוד. לעיתים, הכאב אף יכול להוביל לתחושה של חוסר יציבות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדוע זה קורה?

במפרקים שלנו מתקיים איזון בין תהליכי הרס של התאים לבין תהליכי יצירה של תאים חדשים. אך הזמן שעובר, מחלות שונות, עומס, וכדומה, מובילים לשינוי במבנה הסחוס ולעיתים לשחיקתו. 

רגע לפני שאתם פונים לניתוח

כאשר מדובר על ניתוחים בעקבות בעיות אורתופדיות שונות, הסיבוכים יכולים להיות פעמים רבות די מהותיים ולהוביל לפגיעה עצבית או פגיעה בטווח התנועה. לכן, הפתרון המהיר של ניתוח, חייב להיות האפשרות האחרונה שאתם שוקלים. 

הפתרון היעיל והבריא ביותר הוא אפוסתרפיה המאפשרת תרגול של השליטה השרירית במפרק ומובילה לאיזון עומסים מה שמקל על הכאב תוך זמן קצר. מערכת התרגול של האפוסתרפיה מכוונת בדרך כלל בצורה אישית בהתאם למצבו הבריאותי של כל מטופל. 

חשוב לזכור כי לא מדובר בקסם, אלא בתהליך איטי ומתון אשר למעשה מחנך מחדש את השרירים סביב הברך לשלוט במפרק בצורה מאוזנת יותר, כאב הכאב מופחת בצורה משמעותית ומאפשר לחזור לשגרת חיים נורמלית יותר. 

כמו כן, מעבר לטיפול זה, מומלץ לנסות את הדברים הבאים:

תוספי מזון שונים

ירידה במשקל

פיזיותרפיה

זריקות

טיפול תרופתי נוגד דלקת וכאבים



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE