הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שמים סוף לאבק: 5 פעולות שיעזרו להעלים את האלרגיה
אלרגיה לאבק הינה אחת האלרגיות הנפוצות ביותר שקיימות, והיא יכולה לפגוע באופן די משמעותי באיכות החיים. היא מלווה בסימפטומים של אדמומיות, גירוי, התעטשות, סימנים על העור, ועוד. באמצעות חמישה טיפים פשוטים תוכלו לשפר את איכות החיים במהירות ובקלות

אלרגיה לקרדית האבק הינה אלרגיה שכיחה במיוחד, ויכולה לפגוע בקלות באיכות החיים - רצף של התעטשויות, גירוי, אדמומיות, ועוד. מלבד נטילת כדורים, ניתן לבצע כמה שינויים בסביבת הבית, על מנת להפחית משמעותית את הסימפטומים. הנה הרשימה המלאה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניקיון באמצעות שואב אבק

הפעולה הראשונה שחשוב לבצע היא שאיבת האבק בכל חלקי הבית, במיוחד במקומות בהם אנו ממעטים לנקות. שאיבת אבק יכולה למגר את ריכוזי קרדית האבק ובכך להפחית את הסימפטומים. מומלץ להשתמש בשואב אבק חזק, שלא ישאיר מאחור שאריות אבק. ניתן אף למצוא כיום שואבי אבק המגיעים עם תאורת LED, המסייעת לאתר אבק ולכלוך במקומות חשוכים בקלות.

החלפת מצעי המיטה בתדירות גבוהה

קרדית האבק ניזונה מתאי עור הנושרים מגופנו בכל הבית וכן, במיוחד במיטה. למעשה, קרדית האבק מתרבה כאשר המצעים לא מוחלפים לעיתים תכופות. לכן, על מנת להיפטר ממנה חשוב להחליף מצעים לעיתים קרובות, ולאוורר מדי פעם את הכריות.

כיום ניתן למצוא מכונות כביסה עם תוכנית ייעודית לכביסה היפו-אלרגנית, המאפשרת הורדה מקסימלית של שאריות אבק זאת באמצעות שימוש במים בטמפרטורה של עד 90 מעלות.

נקו את הרכב לעיתים תכופות

הרכב שלנו צובר אבק בכל מקום - בשטיחים, בריפוד הכיסאות, במגירות ובפינות שאנו אפילו לא רואים. לכן, חשוב לנקות את הרכב לעיתים קרובות – לשאוב את השטיחים, את הריפודים ושאר המקומות. מעבר לכך חשוב לנקות באמצעות מגבונים את המגירות והפינות הנסתרות ברכב.

מנערים את הבגדים 

מומלץ לנער את בגדי החורף לפני שממקמים אותם במדף. ניעור הבגדים מוציא את שאריות האבק ובניהם את קרדית האבק, זאת כיוון שאין לה אחיזה טובה בפריטים עליהם היא מתמקמת.

כיסויי אוטם קרדית

למי שאין את הזמן לנקות לעיתים קרובות את מזרן המיטה והמצעים רצוי לרכוש כיסויי אוטם. הוא בעל יעילות גבוהה במיוחד במניעת חדירתה של קרדית האבק אל תוך כלי המיטה. כמו כן, חשוב לבצע ניקיון יסודי אחת לזמן מה של הכיסוי האוטם, על מנת לא לצבור ריכוז של קרדית האבק.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE