הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאסק: "השמאל הרדיקלי שונא את כולם, כולל את עצמו"
האיש העשיר בעולם ממשיך לספק כותרות עם הציוצים הכי מעניינים ברשת, בינתיים רבים בהנהלת טוויטר חוששים שיאבדו את מקום עבודתם בקרוב

המיליארדר אילון מאסק תקף את הפרוגרסיביים של השמאל הקיצוני ביום שישי בבוקר - והעניק הצצה נוספת לדעותיו הפוליטיות בזמן שהוא ממשיך להשתלט על טוויטר ב-44 מיליארד דולר. "השמאל הקיצוני שונא את כולם, כולל את עצמם!" מאסק צייץ ביום שישי בבוקר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאסק, לעומת זאת, עקב אחרי 16 דקות והוסיף, "אבל אני גם לא מעריץ של הימין הקיצוני. בואו נהיה עם פחות שנאה ויותר אהבה".

מאסק הכביד על השמאל כשעסקת הרכישה שלו עוררה התנגדות עזה מצד עובדי טוויטר ואנשי דעת שמאלנים - שחלקם התחייבו לעזוב את הפלטפורמה לחלוטין, תוך ציון חשש שהנהגת המיליארדר תגרום ליותר תוכן פוגעני או שנאה. הציוצים של יום שישי בבוקר הגיעו גם שעות לאחר שהוא שיתף קריקטורה המתארת ​​את הנוף הפוליטי המשתנה של המדינה בעשור האחרון ככזה ההולך שמאלה יותר ויותר.

 

הקריקטורה, שצוירה על ידי קולין רייט, מתארת ​​דמות מקל שעומדת מעט משמאל למרכז על הקשת הפוליטית החל משנת 2008 - רק כדי להסתיים כשמרנית נוטה ימינה ב-2021.

מאוחר יותר פירט מאסק את הפוסט הראשוני שלו, וציין כי הוא היה תומך בולט של הנשיא הדמוקרטי לשעבר ברק אובמה.

"תמכתי מאוד באובמה לנשיאות, אבל המפלגה הדמוקרטית של היום נחטפה על ידי קיצונים", הוסיף מאסק.

מאסק הגביר בימים האחרונים את הביקורת שלו על פוליטיקת השמאל הקיצוני. מוקדם יותר החודש, הוא האשים את הפסדי המנויים האחרונים של נטפליקס ב"וירוס המוח" שהפך את הפלטפורמה ל"בלתי ניתנת לצפייה".

המהלך של מאסק לרכישת טוויטר גרר ביקורת נוקבת מצד הפרוגרסיביים, כולל אושיית MSNBC ג'וי ריד - שהציעה שהמיליארדר יליד דרום אפריקה קנה את החברה בגלל שהוא "מתגעגע" לאפרטהייד. בינתיים, מאסק טען שהוא יחשוב מחדש על המדיניות של טוויטר כדי להדגיש את חופש הביטוי - תוך שימוש בחוקים הקיימים כמעקה בטיחות לדיאלוג מקובל.

"ב"חופש הביטוי", אני פשוט מתכוון למה שתואם את החוק. אני נגד צנזורה שחורגת הרבה מעבר לחוק. אם אנשים רוצים פחות חופש ביטוי, הם יבקשו מהממשלה להעבסיר חוקים לכך. לכן, מעבר לחוק מנוגדת לרצון העם", אמר מאסק.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE