הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בלי צום: 6 צעדים קטנים לניקוי גוף אביבי
אנו יכולים לחדש ולנקות את גופנו ואת מערכת העיכול ללא צורך בצום מיצים כזה או אחר. כל מה שצריך הוא מודעות, וכמה פעולות די פשוטות וקלות ליישום. הנה הרשימה המלאה שתעזור לכם לפתוח את האביב בתחושה קלילה ונעימה יותר

האביב הוא זמן מושלם לנקות את הגוף, והחדשות הטובות הן שלא צריך לצאת לחוות אקולוגית מיוחדת, לפצוח בצום מיצים, או בצום בכלל, אלא רק לעשות כמה צעדים פשוטים. או במילים אחרות, לאמץ כמה הרגלים חדשים ובריאים יותר. הנה 6 מרכזיים: 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


להוסיף לימון לבוקר שלכם

הלימון משמר את המשאבים של הגוף, שומר על הפוטנציאל שלו, ומפזר את כל מה שלא צריך. הוא גם מכיל כמות מכובדת של ויטמין C, ועוזר לנטרל את הרדיקלים החופשיים שהם גם רעלנים. בנוסף, הלימון מניע את חילוף החומרים בגופנו. ההמלצה היא לפתוח את הבוקר בכוס מים פושרים בתוספת מיץ משליש או חצי לימון סחוט על קיבה ריקה. 

רק אוכל אמיתי

התחילו לקרוא את רשימת הרכיבים של המזונות שאתם מכניסים הביתה. נסו לבחור במוצרים טבעיים, שלא מכילים חומרי טעם וריח, צבעי מאכל וחומרים משמרים. 

מטבח בריא 

בססו את המטבח על ירקות, פירות, דגנים, קטניות ושמנים טובים. נסו לא להכניס הביתה מאכלים מעובדים, ג׳אנק פוד ועוד. זה יעזור לכם לשמור על תזונה בריאה יותר, ולנקות את הגוף בצורה קלה ופשוטה יותר, ללא פיתויים. 

ליהנות ממה שיש לטבע להציע 

חשוב שהאוכל שלכם יהיה טעים ומספק כדי שלא תרגישו צורך בפיצוי אחרי הארוחה. עשו שימוש בעשבי תיבול ותבלינים שמאוד עוזרים לטעם, ונסו לבסס את רוב הארוחה על ירקות - הם עשירים בנוגדי חמצון, מגינים עלינו מפני הרעלנים ועושים אנטי אייג'ינג לגוף ולמוח.

ללעוס במודעות

פעולת העיכול מתחילה כבר בלעיסה, היא עוזרת לנו לפרק את המזון ולהקל מטבולית על הגוף. ברוק יש אנזימי עיכול שמתחילים לפרק את הפחמימות כבר בזמן לעיסה, וכשאנחנו לועסים היטב ולוקחים את הזמן בכל נגיסה, מנגנוני הרעב והשובע שלנו מאוזנים יותר ואנו זקוקים לפחות מזון. לכן נסו להיות נוכחים באכילה וללעוס לאט, לפני שבולעים את המזון.

לישון טוב

כאשר לא ישנים מספיק, לא נותנים לגוף את הזמן והאנרגיה להתנקות ולפנות את הרעלים ואת כל מה שאנחנו מעמיסים עליו. לכן, הקפידו לישון שבע שעות לפחות בכל לילה, כך לגוף לסנן את הרעלים, למערכת העיכול לעבוד כמו שצריך, והכי חשוב - להעניק לעצמכם התחדשות. 



29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE