הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למה דה-סנטיס לא רוצה שטוויטר תעבור לפלורידה?
מצד אחד, כאשר עסקת הרכישה של הפלטפורמה תושלם, זה יכניס למדינת השמש הזורחת עשרות מיליוני דולרים. אך המושל חושש כי אם המטה הראשי יעבור למדינתו, יוקר המחיה יזנק

המושל רון דה-סנטיס מנסה לשכנע את טוויטר, שרק לאחרונה נרכשה על ידי אילון מאסק, שלא להעביר את המטה המרכזי שלה לפלורידה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במסיבת עיתונאים שהתקיימה ביום שני, המושל הרפובליקני אמר כי אם החברה תעבור למדינת השמש הזורחת, היא תכניס סכום כסף נכבד לקופת המדינה. פלורידה משקיעה בטוויטר, וכאשר מאסק ישלים את רכישתו של הפלטפורמה מדינת הסאנשיין צפויה לקבל מכך בין 15 ל-20 מיליון דולר.

עם זאת, דה-סנטיס חושש שאם מטה החברה יעבור למדינתו, הדבר יגרור אחריו יוקר מחיה גבוה עבור התושבים. 

"אני חושב שהצלחנו מאוד בפלורידה, במיוחד בשנים האחרונות, למשוך עסקים שמייצרים דברים", אמר דה-סנטיס. "אבל יבוא של איזו חברת טכנולוגיה מסן פרנסיסקו, לא הייתה גבוה ברשימת סדר העדיפויות שלנו. אני חושב שמה שקורה הוא שהם נכנסים ואז מייקרים את המחיה של כולם. כן, הם נהנים מהמיסים הנמוכים שלנו, אבל מה הם באמת מספקים?".

כזכור, טוויטר אישרה את הצעתו של המיליארדר לרכוש את הפלטפורמה תמורת 43 מיליארד דולר באופן מוחלט. התגובות לכך היו רבות, ובהן קריאות מצד מחוקקים ובוחרים במדינות שונות להעביר את המטה של החברה מסן פרנסיסקו.

 

מטה החברה בסן פרנסיסקו (צילום: Shutterstock)

 

"זה בחור שהצליח בכמעט כל מפעל שהוא יצר אי פעם. וכך הוא ירוויח, המדינה שלנו תרוויח, אנחנו נקבל רווח של 15, 20 מיליון דולר מקרן הפנסיה שלנו. אז הוא יהפוך את החברה הזו ליותר בעלת ערך, אין לי ספק בכך", הוסיף המושל.

דבריו של דה-סנטיס מגיעים לאחר שמנהל הכספים של המדינה, ג'ימי פטרוניס, צייץ ביום שישי: "הצטרפו אליי בהזמנה לאילון מאסק להעביר את טוויטר למדינה החופשית ביותר בארה"ב! פלורידה תועיל לחברה כולה - מבחינת מס הכנסה ואקלים עסקי מושלם. זה הזמן להזמין כרטיס לכיוון אחד".

גם בטקסס רוצים את טוויטר, כאשר חבר הקונגרס טאן פארקר אמר שהוא "יפרוש את השטיח האדום" עבור מאסק אם יעביר את מטה החברה לשם, כאשר מדינת הכוכב הבודד היא ביתן של טסלה, SpaceX וחברת Boring של המיליארדר. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE