הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקומיקאי דייב שאפל הותקף במהלך הופעה בלוס אנג'לס
אירוע חריג נרשם אמש בהוליווד בול כאשר צעיר בן 23 עלה לבמה ותקף את הקומיקאי הפופולרי במהלך הופעתו. מאבטחים התערבו בתוך שניות ספורות, ורשויות החוק עצרו את החשוד, שהיה חמוש בסכין

צעיר חמוש סכין תקף אמש (שלישי) את הקומיקאי דייב שאפל במהלך הופעת סטנד-אפ שנערכה בהוליווד בול שבלוס אנג'לס, כך על פי המשטרה בעיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי התקיפה, אמש בהוליווד בול (צילום מסך מתוך טוויטר / נטפליקס)

 

שאפל בן ה-48 הגיע לאמפיתיאטרון המפורסם במסגרת פסטיבל הקומדיה של נטפליקס, "Netflix is a Joke".

בשלב מסוים במהלך הופעתו אמש, אחד הצופים קם ממושבו, רץ לעבר הבמה והחל לתקוף את שאפל. תוך שניות ספורות, מספר מאבטחים מזנקים על החשוד ובתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות ניתן לראות כיצד הם בועטים בו.

במשטרה אישרו את הדיווחים וסיפרו שהחשוד זוהה כאייזיאה לי בן ה-23. הוא החזיק סכין בעת התקרית, ועל כן בשלב זה הוא מואשם בתקיפה באמצעות נשק קטלני. בית המשפט קבע שלי יכול להשתחרר בערבות בגובה 30 אלף דולר, אולם לא ברור אם עשה את במהלך הלילה.

 

החשוד בתקיפה, אייזיאה לי, פונה לבית החולים לאחר התקרית (צילום: רויטרס)

 

נסיבות האירוע עדיין נחקרות, ובשלב זה חוקרי המשטרה מתקשים לייחס מניע למעשה.

אחד הצופים בהופעת הסטנד-אפ, ג'ד סיימון, התראיין לרשת CNN וסיפר ששאפל עמד לסיים את ההופעה ולהציג אורח מוזיקלי כאשר החשוד עלה לבמה: "ישבתי בשורה השלישית עם כמה חברים, ופתאום מישהו שהיה לפנינו טיפס על הבמה. אמרתי לעצמי, 'מה לעזאזל קורה פה?', אבל לפני שיכולתי להגיב הוא זינק לעבר דייב".

 

 

 

לאחר התקרית, החשוד עצמו פונה לבית החולים, אולם בהמשך הערב הוא כבר הועבר למתקן הכליאה של משטרת לוס אנג'לס. לעומת זאת, למרבה המזל שאפל ואחרים לא נפגעו במהלך האירוע החריג.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE