הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משבר הגבול, הלפטופ של האנטר ופאוצ'י: אלו הסיבות שביידן יכול לעמוד בפני הדחה
סטיב באנון, יועצו לשעבר של דונלד טראמפ, אמר כי הוא מאמין שהנשיא המכהן יעמוד בפני משפט הדחה בעקבות הטיפול הכושל בהגירה, התנהלותו המפוקפקת של בנו, והסתרת מידע על היועץ הרפואי

סטיב באנון, שכיהן כיועצו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, אמר כי הוא מאמין שהנשיא ג'ו ביידן יעמוד בפני הדחה משלוש סיבות - משבר ההגירה המתמשך בגבול הדרומי, פרשת הלפטופ של בנו האנטר, וגיבויו של ד"ר אנתוני פאוצ'י. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

"אני מאמין מאוד שביידן יודח על ידי בית הנבחרים לאחר חקירה מעמיקה", אמר באנון בראיון שנערך לפודקאסט עם ליסה בות' 

"לא כמו שניסו לעשות עם הנשיא טראמפ", הסביר באנון. "אני חושב שהסעיף הראשון יהיה פתיחת הגבול וההחרפה של הפלישה בדרום. אני חושב שהמחשב הנייד של האנטר ביידן יהיה השני, עם כל ההיבטים. ואני חושב שהשלישי יהיה על פאוצ'י ומה שהם ידעו על פאוצ'י, ה-CDC ו-FDA".

היועץ לשעבר אמר כי הוא לא מאמין שהנשיא יודח מתפקידו בגלל הצבעה להדחה בבית הנבחרים, בגלל שלא יהיו מספיק קולות לכך בסנאט. "אבל אני כן מאמין, שהוא יודח לאחר חקירה יסודית ומלאה, ולא המבצע הפוליטי הזה שהדמוקרטים עושים", הסביר.

כזכור, בפברואר 2020 טראמפ זוכה על ידי הסנאט בפעם הראשונה מהאשמה שהוא ניצל את כוחו לרעה לאחר שלחץ על אוקראינה לחקור את ביידן ובנו האנטר. כשנה לאחר מכן, הסנאט שוב זיכה את הנשיא דאז מהדחה, הפעם באשמה שהסית למהומה הקטלנית ב-6 בינואר בקפיטול. 

 

באנון וטראמפ (צילום: Getty Images)

 

במהלך הראיון, באנון הרחיב על נושא משבר הגבול, וכינה את המתרחש שם כ"פלישה מלאה. זה הורס את המדינה, עלינו להפסיק מיד כל הגירה חוקית".

"הדרך היחידה לוודא שאנחנו מגנים על היספנים ממעמד הפועלים, אפרו-אמריקאים, אנשים מתחת לגיל 35, כדי לוודא שהם מקבלים גישה למשרות הטכנולוגיה, הדרך היחידה היא להפסיק, או לצאת להפסקה, מכל הגירה חוקית למדינה לפחות לכמה שנים, כדי לוודא שאזרחים אמריקאים יקבלו תעסוקה מלאה".

"האנשים שמשלמים על זה, זוכרים שכל מדינה היא מדינת גבול, כל עיר היא עיירת גבול. כמה מהבעיות הקשות ביותר עם פנטניל ותרופות נמצאות במקומות כמו אוהיו, וירג'יניה המערבית, פנסילבניה, מישיגן. אז עיר הפכה לעיר גבול, כל מדינה היא מדינת גבול". 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE