הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסכין והחשוד: פרטים נוספים על התקיפה של הקומיקאי דייב שאפל
אייזיאה לי בן ה-23 ניסה לתקוף את הסטנדאפיסט עם אקדח מדומה ממנו נשלפה סכין. מתחקיר של כלי תקשורת נמצא שיר ראפ של החשוד, שנקרא: "דייב שאפל"

משטרת לוס אנג'לס פרסמה תמונה מטרידה של כלי הנשק איתו הותקף הקומיקאי דייב שאפל במהלך הופעת הסטנדאפ שלו ביום שלישי בלילה, כאשר במקביל כלי תקשורת הצליחו לאתר מספר פרטים חדשים על התוקף. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כפי שהמשטרה פרסמה מוקדם יותר, החשוד הוא אייזיאה לי בן ה-23, שזינק לבמה לקראת סיום הופעת הסטנדאפ של שאפל, בעודו חמוש באקדח מדומה "שיכול להישלף ממנו להב של סכין". מאבטחים במקום השתלטו במהירות על החשוד וניטרלו אותו. 

בדו"ח המשטרה נכתב: "כשהוא יצא מהבמה, גבר שהיה חלק מהקהל, קפץ לבמה והפיל את הקומיקאי לקרקע. החשוד הוציא את מה שהתגלה מאוחר יותר כאקדח מדומה, וכיוון את החפץ לעבר הקורבן. מאבטחים של 'הוליווד בול', שהיו עדים לתקרית, השתלטו על החשוד ולקחו אותו למעצר". 

יש לציין כי הקומיקאי בן ה-48, שצילם את ההופעה עבור 'נטפליקס', לא נפצע במהלך האירוע.

 

 

לי, שפונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, נעצר בגין תקיפה חמורה עם נשק קטלני. כעת הוא מוחזקת בערבות על סך 30,000 דולר. 

גורמי אכיפת החוק סירבו בינתיים למסור פרטים על ההיסטוריה הפלילית של החשוד, ובחיפוש של כלי תקשורת בארכיון בתי המשפט בקליפורניה לא נמצאו פרטים על שמו של לי. 

ממה שכן ידוע, על פי ה'ניו יורק פוסט', החשוד בן ה-23 הוא ראפר, כאשר השם שלו באינסטגרם הוא Noname_trapper. הזנת השם בעמודת החיפוש ביוטיוב מביאה תוצאות רבות של סרטוני ראפ, כולל שיר אחד שפורסם ביוני 2020, הנקרא "דייב שאפל". 

שאפל פרסם הצהרה ראשונה לאחר התקרית, בה מסר: "עד כמה שהתקרית הייתה מצערת ומדאיגה, שאפל המשיך בתוכנית. ג'יימי פוקס וכריס רוק עזרו להרגיע את הקהל בהומור, לפני ששאפל הציג את האורחים המוזקיליים האחרונים של הערב".

מנטפליקס נמסר: "אכפת לנו מאוד מבטיחות היוצרים שלנו ואנחנו מגנים בתוקף על הזכותם של סטנדאפיסטים להופיע על הבמה ללא חשש מאלימות", אמר דובר החברה. 

 

 

94% לא
6% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE