הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראיות חדשות נגד החשוד העיקרי בהיעלמותה של מדלן מקאן: "אנחנו בטוחים שהוא הרג אותה"
התובע הגרמני לא הכחיש כי ברכבו של החשוד כריסטיאן ברוקנר אותר משהו ששייך לילדה הבריטית שנעלמה לפני 15 שנים. "אין לו אליבי… אנחנו בכיוון הנכון"

ביום השנה ה-15 להיעלמותה של מדלן מקאן מבית נופש בפורטוגל, החוקרים חשפו שיש להם "ראיות חדשות" אשר מפלילות את החשוד העיקרי - והם "בטוחים" שהוא "הרוצח" של הילדה הבריטית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התובע הגרמני, הנס כריסטיאן וולטרס, חשף את ההתפתחויות במהלך ראיון טלוויזיוני שערך ביום שלישי על התמקדות החקירה בכריסטיאן ברוקנר בן ה-44, שנמצא מאחורי סורג ובריח בגין אונס תיירת אמריקאית קשישה באתר נופש בפורטוגל - שבו גם נעלה מדלן ב-3 במאי 2007.

"החקירה עדיין נמשכת, ואני חושב שמצאנו כמה עובדות חדשות, כמה ראיות חדשות. לא ראיות פורנזיות, אלא ראיות,, הדגיש וולטרס. 

המראיין טען בפני התובע הגרמני כי ישנן שמועות לפיהן הראיות היו "משהו ששייך למדלן" שנמצא ברכב הקמפינג של ברוקנר, אך וולטרס אמר כי הוא לא יכול להיכנס "לפרטי החקירה".

אך המראיין ניסה ללחוץ מעט ושאל אם הוא יכול להכחיש זאת. וולטרס ענה בחיוך: "אני לא רוצה להכחיש את זה. אנחנו בטוחים שהוא הרוצח של מדלן מקאן". 

 

פריט השייך לילדה שנעלמה נמצא ברכבו של החשוד (צילום: רויטרס)

 

עם זאת, התובע רמז שייתכן והפדופיל המורשע לא היה זה שחטף את מדלן מחדרה באתר הנופש, אך החוקרים "כן בטוחים שהוא הרג את מדלן מקאן". 

לאחרונה פורסם כי ברוקנר דוחה את החשדות נגדו וטוען כי יש לו אליבי - שהוא קיים יחסי מין עם אישה באזור רחוק מהמקום בו מדלן נראתה לאחרונה. בתגובה, התובע הגרמני אמר בראון: "לכריסטיאן אין אליבי, לא".

"אני חושב שהעובדה שכריסטיאן חשוד כעת גם בפורטוגל, מראה לכולם שאנחנו בכיוון אנחנו", הדגיש. 

כזכור, לפני כשבועיים גורמים רשמיים בעיר פארו שבפורטוגל אמרו כי ברוקנר הוא "החשוד הרשמי", כאשר מדובר בפעם הראשונה שהרשויות מכריזות על כך מאז 2007 - אז האשימו את הרויה של מקאן, קייט וג'רי. כשנה לאחר מכן הם נוקו מאשמה. 

לצד ההתקדמות המשמעותית בחקירה, ישנן חששות מכך שלפורטוגר יש חוק התיישנות של 15 שנים לפשעים עם עונש מאסר מרבי של 10 שנים ויותר, ובדיוק לפני יומיים צויין יום השנה ה-15 להיעלמותה. כך, שייתכן ולא יהיה ניתן להגיש כתב אישום בפורטוגל.

עם זאת, קיימת תקווה שיהיה ניתן לעקוף את החוק, כאשר בגרמניה אין חוק התיישנות על מקרי רצח, שכן כעת החשוד העיקרי מרצה עונש מאסר בגרמניה. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE