הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנסים להיגמל מקפה? הנה 5 דרכים להטעין את עצמכם באנרגיה
נפילת אנרגיה היא חלק בלתי נפרד מהיום של כולנו, וכאשר אנו מנסים להיגמל או להפחית את צריכת הקפה, היא יכולה לפגוע בשגרת היום שלנו ולפגוע בתפוקה. החדשות הטובות הן שיש כמה דרכים די טובות, פשוטות ויעילות שיכולות להרים לכם את האנרגיה ברגע

מכורים לקפה? מנסים להפחית את הצריכה? אך חוששים מנפילת האנרגיה בצהריי היום? אל חשש, מצאנו כמה טריקים פשוטים ונהדרים שיעזרו לכם לקבל בוסט של אנרגיה תוך זמן קצר, ללא מאמץ.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מים, מים ושוב מים

התייבשות גורמת לעייפות, כך מחקר שפורסם בכתב העת American Society for Nutrition חשף. למעשה, הוא טען כי מספיק אחוז אחד של התייבשות על מנת שתחושו עייפות, בעיות ריכוז וקושי לבצע משימות. בשביל למנוע זאת דאגו להציב על שולחנכם בקבוק מים, אותו תסיימו לשתות עד שעות הצהריים.

אם מים משעממים אתכם זה הזמן להיות יצירתיים. שדרגו את המים בנענע, פרוסות מלפפון ואפילו פירות יער.

שייק ירוק

נסו לשתות שייק ירוק שמבוסס על עלים ירוקים, הוא מכיל כמויות אדירות של מינרלים ונוגדי חמצון אשר יעניקו לכם בוסט של אנרגיה. כמו כן, עיכול השייק קל במיוחד ולכן נמנעת תחושת הכבדות.

ארוחת צהריים קלילה 

ככל שתאכלו מזון פחות מעובד כך תגלו שאתם ערניים ואנרגטיים יותר. מזונות מעובדים מכילים כמות גבוהה של שומנים וסוכרים אשר מכבידים על הגוף. לכן, העדיפו ארוחת צהריים קלה, כמו כריך מלחם מלא, ירקות, סלט עשיר, וכדומה.

הגבירו את התאורה 

גם אם במשרד שלכם אין חלון גדול המאפשר כניסה של אור יום, הגבירו את התאורה באמצעות מנורת שולחן נוספת. מחקר שפורסם בתחום הוכיח כי די בשעה אחת של חשיפה מוגברת לאור בסביבת העבודה בשביל ליהנות משיפור ניכר ברמות האנרגיה והריכוז.

פלייליסט קצבי 

תשע דקות בלבד של האזנה לשירים עם מקצב מהיר ומילים חיוביות יעזור לכם להרגיש במצב רוח מרומם, ולא רק זה, אלא גם תהנו מאנרגיה גבוהה יותר, ריכוז טוב יותר, ותחושה כללית שמחה וטובה. 

לסיכום, ברגע שאנו חווים נפילת אנרגיה אנו מיד חושבים על כוס קפה. אך מחקרים של השנים האחרונות הוכיחו כי הקפאין מספק אנרגיה רק לטווח קצר, ואחריו מתקיימת פעמים רבות נפילת אנרגיה. לכן, העדיפו דרכים טובות ויעילות יותר, שיחזיקו למשך זמן ארוך יותר. 



100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE