הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האגם בנבדה ממשיך להתרוקן - וגופות אדם נוספת התגלתה
שרידי שלד אנושי נמצאו שוב במאגר המים 'מיד', אשר מפלס המים שלו יורד בקצב דרמטי בעקבות הבצורת הקשה, והרשויות מאמינות שזו לא הגופה האחרונה שהם ימצאו

בסוף השבוע הקודם, הרשויות בנבדה נדהמו לגלות שרידים ישנים של שלד אנושי בתוך חבית מתפרקת שנמצאו באגם 'מיד', אשר מתרוקן בעקבות הבצורת הקשה. בהצהרה שפורסמה לאחר התגלית, המשטרה אמרה כי היא מאמינה שעם ירידת מפלס המים, גופות נוספות יתגלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החבית שנמצאה בשבוע שעבר (צילום: Getty Images)

 

וכך קרה. ביום שבת, שירות הפארקים הלאומיים המקומי הודיע על ממצא נוסף של שיריד אדם שאותרו במאגר המים, שנמצא כ-40 קילומטרים מזרחית ללאס וגאס, והוא מאגר המים הגדול ביותר בארצות הברית. 

בהצהרה ששותפה בחשבון הפייסבוק נמסר: "הפקחים קיבלו עדות על שרידי שלד אנושי שהתגלה במפרץ קאלוויל בסביבות השעה 14:00 ביום שבת. הכוחות הגיבו לקריאה והם הגיעו למקום כדי לחלץ את השרידים. המחלקה הרפואית של מחוז קלארק פועלת כדי לקבוע את סיבת המוות. החקירה נמשכת. אין מידע נוסף זמין בשלב זה".

כאמור, שתי התגליות האחרונות מגיעות בעקבות ירידת מפלס המים הטרגית הנובעת מהבצורת הקשה. מפלס המים באגם מיד ירד ביותר מ-40 מטרים בשנים האחרונות, כך על פי נתונים של הרשויות האמריקאיות. הגובה שסומן במרץ האחרון, 323 מטרים, הוא הנמוך ביותר שנרשם אי פעם, וקיץ 2021 היה הגרוע ביותר עבור מפלס המים. 

 

 

בסוף השבוע שעבר, כזכור, התגלתה גופת אדם במצב ריקבון מתקדם, בתוך חבית על שפת האגם, אשר בעבר היה מכוסה במים.

החבית הייתה מפורקת, ככל הנראה בגלל רמת קורוזיה גבוהה אשר גרמה להתפרקות המתכת בהימצאות בתוך מים מתוקים למשך תקופה מאוד ארוכה. 

מכאן, המשטרה חושדת שהגופה הושלכה לאגם בשנות ה-70 או ה-80, כאשר חוקרי המוות הצליחו למצוא עקבות לפצעי ירי, כך שהרשויות מאמינות שהמוות יכול היה להיות רצח. 

ריי ספנסר, סגן משטרת מטרופולין של לאס וגאס, אמר בהצהרה לעיתונות כי "סביר להניח שנמצא גופות נוספות שהושלכו באגם מיד", זאת בגלל ש"האגם התנקז בצורה דרמטית במהלך 15 השנים האחרונות".

 

35% לא
65% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE