הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גוברות הספקולציות לגבי בריאותו של ולדימיר פוטין
בתמונות מוזרות שמגיעות ממצעד יום הניצחון של רוסיה, הנשיא נצפה מכסה את רגלו בשמיכה כבדה, ובסרטון אחר נראה צולע. זאת כאשר מתגברות השמועות על פרקינסון

שמועות נוספות בנוגע לבריאותו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התפשטו לאחר מצעד יום הניצחון של רוסיה, כאשר הוא נצפה משתעל ויושב עם שמיכה עטופה לרגליו, ויש שיטענו צולע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

באופן מוזר, המנהיג הרוסי בן ה-69 נראה מתחמם עם שמיכה כבדה על רגליו כאשר ישב בשורה הראשונה במצעד הצבאי החגיגי של ארצו, לציון היום בו רוסיה הביאה למעשה לסיום מלחמת העולם השנייה. 

אך בעוד שהטמפרטורה בזמן המצעד במוסקבה עמדה על כ-9 מעלות צלזיוס, וכל יוצאי הצבא היושבים לצידו של הנשיא מבוגרים ממנו בהרבה, פוטין היה היחיד שהתעטף בשמיכה - מה שמוסיף לחששות הגוברים לגבי בריאותו.

מאוחר יותר, הנשיא הרוסי נראה הולך באופן מוזר מעט, כמעט רוקע, במה שאחרים טוענים כי מדובר בניסיון להסתיר צליעה. 

דיפלומט בריטי לשעבר, סר טוני ברנטון, אמר בתגובה לתמונות מהמצעד: "השמיכה הכבדה היא פרט מעניין. יש שמועות תכופות על בריאות לקויה של פוטין, שכמובן לא זכו לאישור מהקרמלין".

סר ברנטון טען כי "האנשים שדיברו איתו, כמו עמנואל מקרון (נשיא צרפת) או בכירים אמריקאים, דיווחו על פחות קוהרנטיות ממה שהם היו רגילים לקבל ממנו. אז, יש סיבות לדאוג לגביו. אבל אנחנו צריכים להיות קצת זהירים לגבי מה שאנחנו מייחלים לו".

 

(צילום: רויטרס)

 

הספקולציות לגבי בריאותו של הנשיא הרוסי, המתמקדמות על חשד לפרקינסון, עלו לאחרונה לאחר שתמונות שפרסם הקרמלין מפגישה שלו עם שר ההגנה סרגיי שויגיו, פוטין נראה נפוח, ואוחז בצורה מוזרה את קצה השולחן, בניסיון לכאורה להסתיר את ידו הרועדת.

 

 

סרטון אחר מפגישה שלו עם נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, מראה את פוטין מרים את ידו הרועדת עד שהוא לוחץ אותה על החזה שלו, ואז הולך במבוכה לעבר לוקשנקו ומחבק אותו. 

מלבד השמועות על פרקינסון, הופצו לאחרונה דיווחים על כך שפוטין קיים 35 פגישות סודיות עם רופא המומחה לסרטן, ואף הפך לפרנואיד על בריאותו עד כדי כך שהוא פנה לטיפולים לא קונבנציונליים, ביניהם התרחצות באמבטיית דם של קרניים של צבאים. 

על פי דיווחים אחרים, הנשיא הרוסי ייעדר "לזמן קצר" בהמשך החודש כדי לעבור הליך כירורגי. בזמן זה, הוא יעביר את המושכות לידיו של העוזר ניקולאי פטרושב, לשעבר ראש שירות הביטחון הפדרלי. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE