הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מייסדת BLM סוף סוף מודה שהשתמשה בנכסי התנועה למטרות אישיות
אחרי שהכחישה בתוקף למשך תקופה ארוכה, פרטיס קולורס אישרה כי השתמשה באחוזה היוקרתית והמפוקפקת כדי לחגוג את השבעתו של ביידן ואת יום הולדתו בנה

פרטיס קולורס, ממייסדות תנועת BLM, הודתה כי השתמשה באחוזה המפוארת של הארגון בלוס אנג'לס, אשר נרכש באופן מפוקפק, למטרות אישיות בשלוש הזדמנויות שונות - זאת על אף שהכחישה את הטענות הללו בעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קולורס (צילום: AP)

 

בראיון לסוכנות הידיעות AP שפורסם ביום שני, בת ה-28 הודתה שהיא השתמשה בנכס לתקופה מסוימת בתור מקלט, כאשר קיבלה איומים על חייה. במהלך אותה תקופה, היא אירחה חגיגה לעת השבעתו של הנשיא ג'ו ביידן, ואירחה 15 אנשים, בהם חברי הסניף המקומי ותומכים בולטים אחרים. 

נוסף על כך, קולורס הודתה שהיא השתמשה בנכס כדי לערוך מסיבת יום הולדת פרטית עבור בנה במרץ 2021, אך הוסיפה כי תכננה לשלם דמי שכירות לארגון. 

תנועת BLM אישרה כי היא חייבה את קולורס עבור מסיבת יום ההולדת, ובמקביל בחנה את המדיניות שלה כדי למנוע שימוש עתידי בנכס בצורה כזו.

בראיון לסוכנות הידיעות AP, קולורס הודתה כי היא מעולם לא הייתה צריכה להשתמש באחוזה בצורה כזו. "אני מסתכלת אחורה, וחושבת שזה כנראה לא היה הרעיון הכי טוב", אמרה. 

 

 

הארגון למען זכויות שחורים מתמודד עם שטף של ביקורות, בעיקר לאחר חשיפת הרכישה "החשאית של האחוזה בלוס אנג'לס בשווי 6 מיליון דולר, המכילה שישה חדרי שינה וחדרי רחצה, בריכת שחייה וחלל משרדים. הנכס נרכש שבועיים לאחר שהתנועה קיבלה 66.5 מיליון דולר, מה שהעלה את החשדות. 

עם פרסום הדברים, הארגון ניסה לטאטא את הסיפור, ומסמכים פנימיים שהודלפו איששו זאת. כך, באחד מהמקרים, האסטרטגיה הייתה להדגיש לתקשורת שהנכס משמש כ"בית למשפיעים" שבו אמנים יכולים להתכנס. כמו כן, קולורס תקפה בזמנו את הדיווחים בטענה שמדובר בהתקפה "גזענית וסקסיסטית" על התנועה, ושללה ניצול של האחוזה למטרות אישיות.

בראיון שפורסם אתמול, קולורס אמרה שהיא עשתה טעויות ובחירות מצערות - אך הכחישה בתוקף את הטענות שהיא הרוויחה באופן אישי בזמן שהובילה את BLM. "הרעיון שהתנועה קיבלה מיליוני דולרים ואז החבאתי אותם בחשבון הבנק שלי - הוא שקרי לחלוטין. זה נרטיב שקרי. זה השפיע עליי באופן אישי ומקצועי, שאנשים מאשימים אותי בגניבה מאנשים שחורים".



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE