הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפרשה שזעזעה את קליפורניה: אם מוואלי לוס אנג'לס הודתה ברצח שלושה מילדיה
לפי המשטרה, במהלך חקירתה אנג'לה פלורס בת ה-38 הודתה שרצחה שלושה מילדיה - ילדה בת 12 ותאומים בני 8 - בבית בשכונת ווסט הילס ביום ראשון. נער בן 16 - ככל הנראה בנה של החשודה - נעצר אף הוא בחשד שסייע לה

אישה מוואלי לוס אנג'לס הודתה בכך שרצחה שלושה מילדיה בבית המשפחה בשכונת ווסט הילס במהלך סוף השבוע האחרון, כך על פי המשטרה המקומית שהוסיפה שהחשודה אף הודתה בכך שבנה בן ה-16 סייע לה, ועל כן שניהם נעצרו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האם החשודה ברצח שלושה מילדיה, אנג'לה פלורס

 

כזכור, התקרית המזעזעת אירעה בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון בבית בשד' ויקטורי (בין השדרות שופ ופאלברוק). שוטרי משטרת לוס אנג'לס הוזעקו לבית בעקבות הדיווחים על תקיפה באמצעות נשק קטלני, וכאשר הגיעו למקום הם מצאו שלושה ילדים - ילדה בת 12 ותאומים בני 8 - ללא רוח חיים.

אם המשפחה, אנג'לה פלורס בת ה-38, נעצרה ומואשמת בשלושה סעיפים של רצח מדרגה ראשונה. חרף כתב האישום החמור שהוגש נגדה, בית המשפט ראה לנכון לאפשר לה להשתחרר בערבות בגובה שישה מיליון דולר. עם זאת, למרבה המזל היא נותרה במעצר (נכון לבוקר יום שלישי).

כאמור, לצדה של פלורס נעצר גם נער בן 16, אולם בשל גילו שמו לא פורסם. אותו נער מואשם אף הוא ברצח, והוא מוחזק במתקן כליאה לבני נוער לאחר שבקשתו להשתחרר בערבות נדחתה ע"י בית המשפט.

במשטרה טרם אישרו זאת, אך ככל הנראה הנער הוא בנה של פלורס. עדי ראייה סיפרו שאותו נער היה זה שרץ לשכנים בבוקר יום ראשון וביקש מהם להזעיק את רשויות החוק.

 

חוקרי המשטרה, שלשום בזירת הרצח הקשה

 

בתוך כך, ביומיים האחרונים פורסמו פרטים חדשים ומזעזעים על הפרשה. כך לדוגמה, במשטרה לא ציינו כיצד שלושת הילדים מתו, מלבד לומר שהם "מצאו סימנים של טראומה קשה". כעת, החוקרים ממתינים לקבל את תוצאות דו"ח נתיחת הגופה, לא רק כדי להבין מה הוביל למותם של השלושה, אלא כדי לקבוע מתי בדיוק הם מתו.

בשלב זה, החוקרים סבורים ששלושת הילדים נרצחו כבר בשעות הלילה המאוחרות של יום שבת, וזאת מכיוון ששכנים הזעיקו את המשטרה ודיווחו שפלורס מתנהגת בצורה משונה.

"היא ישבה בכניסה לבית שלי והתחילה לצעוק", שיחזרה אחת השכנות, "היא אמרה דברים כמו, 'הרגתי את הילדים שלי', אבל המשטרה חשבו שהיא משוגעת". לדבריה של השכנה, השוטרים לקחו את פלורס להסתכלות פסיכיאטרית, אולם הם ביצעו חיפוש בבית רק למחרת בבוקר.

שכנים של בני המשפחה סיפרו שהם עברו להתגורר בשכונה לפני חודשים ספורים, אך לעיתים קרובות נשמעו צעקות ו-וויכוח רועשים - לרבות בלילה שקדם לרצח: "לא יצא לי לראות אותם יותר מדי, הם גרים בבית הכי יפה ברחוב. בפעמים שכן יצא לי להיפגש איתם הם היו מאוד נחמדים, לא הייתי חושד בהם בדבר שלילי כלשהו", סיפר אחד השכנים.

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE