הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חגיגה: אחת הקומדיות השחורות הטובות ביותר חוזרת למסך
״בארי״ היא ללא ספק אחת הסדרות המוצלחות שעלו על המסך הקטן, מה שמוביל לקהל צופים נאמן ונלהב, ולגמרי בצדק. הסדרה מציגה רמה גבוהה במיוחד של ליהוק, בימוי וצילום, עם קאסט שחקנים מרשים, וכתיבה משובחת. כעת, העונה השלישית עלתה, וזו סיבה למסיבה, או לפחות לבינג׳ מענג

״בארי״ עלתה למסך הקטן אי שם בשנת 2018, ותוך זמן קצר הצליחה לעורר לא מעט עניין, סקרנות ואהדה בקרב קהל הצופים. בניגוד לסדרות אחרות, שיצאו בעונה שנייה ושלישית, ״בארי״ מצליחה לשמור על הרף, ולהמשיך לספק חווית צפייה חכמה, מהנה, וכמעט מושלמת. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסדרה מצליחה לדגל בחוכמה בין קומדיה לטרגדיה ולעורר בקרב הצופים צחוק מתגלגל ודמעות ברגעים מסוימים, בין לבין, היא גם גורמת לגלגלים במוח לזוז. כעת, אחרי המתנה ארוכה, העונה השלישית עולה, וזו בשורה של ממש עבור המעריצים, אך לא רק.

למי שלא מכיר, מדובר על קומדיית פשע ״שחורה״, במרכז רוצח שכיר המגיע ללוס אנג׳לס על מנת לרצוח שחקן מתחיל, אך אז הוא נשאב אל עולם המשחק והתיאטרון, מתאהב בו, ומתחיל לעשות הסוואה מקצועית. ״בארי״ מציפה נושאים מורכבים כמו מערכות יחסים, גבריות, הגשמה עצמית, כאשר הכל, כאמור, במעטפת קומית-טרגית.

בסוף העונה השנייה, גילה הגיבור כי הוא לא יצליח לנטוש את עולם הפשע בקלות רבה, והדברים הלכו והדרדרו. אם כל זה לא מספיק, גם בת זוגו נהרגה. כעת, העונה החדשה, השלישית במספרה, מתחילה כאשר מצבו של הגיבור לא יציב במיוחד, והוא נמצא בדיכאון ומנסה לקום מהקרשים.

די מהר ברור כי הוא סובל בפוסט טראומה בעקבות עברו כחייל באפגניסטן. בעונה הנוכחית, יש לא מעט מקום לאותה פוסט טראומה, והתוצאה נוגעת ללב ולעיתים אף מטלטלת. הוא נשאב חזרה אל עולם הפשע, ולמעשה, חוזר להיות רוצח שכיר, מה שמגביר את המתחים והטראומה שלו. 

״בארי״ הייתה מועמדת לשלושה פרסי אמי, וכאמור, לגמרי בצדק. מדובר על אחת הסדרות החכמות, הנהדרות, והטובות שנעשו לאחרונה. עם תצוגת משחק מרשימה, כתיבה משובחת ומדויקת, בימוי מושלם, זה רק עניין של זמן שהסדרה תצליח לגרוף כמה פרסים נחשקים. 

העונה השלישית שומרת על הרף, וכל פרק בפני עצמו מצליח להחזיק עולם שלם ולספק חווית צפייה מענגת. אם חיכיתם לעונה השלישית, הציפייה וההמתנה לגמרי השתלמו, ואם במקרה עוד לא יצא לכם לצפות בפלא הזה, אז החדשות הטובות הן שיש לכם בינג׳ נהדר לסוף השבוע הקרוב. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE