הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: צעירה בת 20 ביצעה הונאת נדל"ן בהיקף מאות אלפי דולרים
טבריה ג'וזי בנתה אתרים פיקטיביים, התחזתה לבעלת הבית ואף לסוכנת כדי למכור בתים - ובסך הכל השתמשה ב-25 נכסים שונים ורימתה 45 אנשים

מחלקת אכיפת החוק של פלורידה פרסמה הונאת נדל"ן בסך 300,000 דולר שביצעה צעירה בת 20, שתוארה על ידי התביעה כמשכוללת ומפורטת מאוד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מחלקת האכיפה, ה-FDLE, מסרה כי טבריה ג'וזי בת ה-20 יצרה עולם מקוון של רישומי נדל"ן, אתרי אינטרנט, כתובות דוא"ל וחברות מזויפות, כדי למכור נכסים שבכלל לא היו בבעלותה. החוקרים פרסמו כי היא עבדה במחוזות פאלם ביץ', אורנג', אינדיאן ריבר, סנט לוסי, לי ופלאגלר. 

ג'וזי נעצרה ביום רביעי בבוקר באשמת מזימה להונאה, גניבה בהיקף גדול, הלבנת הון, פשעי צווארון לבן בנסיבות מחמירות והונאת תקשורת - וכעת היא נמצאת במעצר במחוז פאלם ביץ'. על פי המחלקה, היא השתמשה ב-25 נכסים שונים והונתה 45 אנשים. 

ג'וזי "ניצלה את שוק הנדל"ן הלוהט של פלורידה כדי להונות את הרוכשים והשוכרים", אמרה התובעת הכללית של המדינה, אשלי מודי. "ככל שהחקירה על תוכנית הנדל"ן המשוכללת הזו ממשיכה, התובעים בכל המדינה שלי ימשיכו לעבוד עם רשויות אכיפת החוק כדי להבטיח שג'וזי תעמוד לדין על פשעיה".

ה-FDLE אמרו שבת ה-20 לקחה דירות שהיו להשכרה או למכירה, והכניסה אותם לרשימה באתרי הנדל"ן שלה. הבעלים, כמובן, לא ידעו שהנכס שלהם רשום, וג'וזי התחזה לבעלי הנכס במידת הצורך. 

ברגע שהיא מצאה קונה, היא התחזתה לסוכנת. "כחלק מהתוכנית, היא יצרה חברות פיקטיביות, אתרי אינטרנט, זהויות של סוכנת וכתובות דוא"ל ייחודיות שגרמו למכירה להיראות לגיטימית", מסרה מחלקת אכיפת החוק. 

89% לא
11% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE