הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הונאת אבטלה בלאס וגאס: 45 חודשי מאסר הוטלו על אישה שגנבה 175 אלף דולר
דניאל בק הפעילה את התרמית במשך קרוב לעשור ועקצה את קליפורניה ב-175 אלף דולר במהלך תקופה זו. השבוע נגזר עליה עונש מאסר בפועל בכלא הפדרלי, כחצי שנה לאחר שהודתה בכל המיוחס לה בכתב האישום

קרוב לארבע שנות מאסר הוטלו השבוע על תושבת לאס וגאס שהורשעה בהונאת ענק, במסגרתה היא גנבה עשרות זהויות על מנת להשיג במרמה כ-175 אלף דולר באמצעות תביעות אבטלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה

 

לפי הודעת התביעה הפדרלית בנבאדה, החשודה - דניאל בק - גנבה את זהותם של ארבעים בני אדם, כדי להגיש תביעות אבטלה כוזבות למחלקה לפיתוח תעסוקתי בקליפורניה (Employment Development Department, או EDD) - הגוף שאחראי על הפצת דמי אבטלה במדינה המוזהבת.

על אף שהונאות מסוג זה הפכו לשכיחות ביותר במהלך המגפה העולמית, בתביעה ציינו כי ההונאה של בק נמשכה קרוב לעשור והסתיימה לפני פרוץ המשבר - מספטמבר 2010 ועד אפריל 2019.

בק ניצלה את העובדה שעבדה בחברה המספקת שירותים פיננסיים לבתי חולים ומרפאות, כדי להשיג פרטים אישיים על הקורבנות שלה - לרבות שמות, מספרי סושיאל סקיוריטי ועוד. באמצעות שיטה זו, היא הצליחה לגנוב את זהותם ולהגיש תביעות אבטלה בשמם.

בק נהגה למשוך את הכספים שגנבה בכספומטים ברחבי לאס וגאס, ובתביעה אמרו שהיא הגישה לפחות 50 תביעות אבטלה שקריות במהלך ההונאה.

בשנה שעברה בק הודתה בשני הסעיפים המיוחסים לה בכתב האישום - הונאת דואר וגניבת זהות בנסיבות מחמירות. כאמור, מוקדם יותר השבוע בית המשפט הפדרלי גזר עליה 45 חודשים מאחורי סורג ובריח. בנוסף, היא תוכנס לתקופת מבחן בת שלוש שנים לאחר שחרורה מהכלא.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE