הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קים קרדשיאן חושפת: היו לי התקפי פאניקה בזמן תהליך הגירושים״
כוכבת הריאלטי חשפה לאחרונה כי החודשים האחרונים בחייה היו לא פשוטים ואף הובילו למצבים נפשיים קיצוניים. ״קניה היה אחראי על הסטיילינג שלי, ופתאום הייתי צריכה להחליט לבד״, סיפרה

קים קרדשיאן היא אחת מהכוכבות הגדולות, המתוקשרות והמעניינות בביצה ההוליוודית, וכידוע, בשנה האחרונה עברה תהליך גירושים תקשורתי ומורכב במיוחד מול הראפר ואב ילדיה, קניה ווסט. כעת, חושפת לראשונה קימי, כי המצב בין השניים, הוביל אותה למצב נפשי קיצוני.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״היו לי הרבה התקפי חרדה, הרבה מהם סביב הסטיילינג שלי. נהגתי לבקש מקניה עצות לגבי סטייל ובגדים, הוא לגמרי היה מי שהלביש אותי, ופתאום זה לא היה יותר״, הסבירה הכוכבת. ״לא ידעתי איך אפשר ללבוש משהו שלא עבר את האישור שלו, זה היה מוזר״, הוסיפה.

עוד חשפה קימי כי כאשר קיבלה את פרס ״WSJ״ היוקרתי, התקשר אלייה קניה והעביר ביקורת על הלוק שבחרה לעצמה. ״אני יודעת מה אני אוהבת, אבל אף פעם לא הייתי זו שמקבלת את ההחלטה הסופית. אני לא אשת חזון״, הסבירה.

כידוע, שנה חלפה מאז השניים הכריזו על גירושים, זאת לאחר שבע שנות נישואים, והצליחו להרעיד את הביצה ההוליוודית. קימי וקניה חולקים ארבעה ילדים.  ״כיום אני פשוט מנסה להבין מי אני בעולם האופנה, ואיך אני מגיעה לשם בלי קניה״, סיכמה קים.  



48% לא
52% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE