הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יוקר המחייה ממשיך להמריא: כך תאכלו טוב יותר בחצי המחיר
רבים נוטים לחשוב כי תזונה בריאה ואורגנית חייבת להיות יקרה, אך ריכזנו עבורכם רשימה קצרצרה שתעזור לכם להשקיע בסל בריא, עשיר, ומגוון, בלי לקרוא את הכיס, ובלי הוצאות מיותרות

יוקר המחיה ממשיך לטפס, גם בתחום המזון, כאשר מי שרוצה לאכול בריא, אורגני, וטבעי, נאלץ פעמים רבות לשלם יותר. הרבה יותר. אך מדובר על תפיסה רווחת, שהיא לא תמיד נכון. או לפחות לא בהכרח. מסתבר כי ניתן להוזיל את סל המזון שלנו, גם אם אנו שואפים לאכול בריא וטוב. הנה רשימה של כמה צעדים יעילים במיוחד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תכננו מראש את התפריט השבועי וערכו רשימת קניות בהתאם

כאשר אנו מגיעים לסופרמרקט לא מוכנים, בדרך כלל נקנה שטויות, והרבה. הסיבה? תוצאה של חוסר תכנון כאשר פעמים רבות חלק ניכר מהמזון נזרק לפח. לכן, תכנון ארוחות שבועיות ורשימת קניות הכוללת רק את מה שתבשלו בשבוע הקרוב יכול לחסוך מאות שקלים בחודש ולמנוע השלכת מזון יקר לפח. במילים אחרות, רוכשים רק את מה שצריך, ורק את מה שנאכל. 

הקדישו כרטיס אשראי אחד לקניית מזון בלבד

מדובר על דרך יעילה לעקוב אחר הוצאות על מזון. רצוי שכרטיס זה יהיה של הרשת שבה אתם רוכשים מזון, כך תוכלו להנות מהנחות וממבצעים שונים. כרטיס זה יאפשר לכם לבצע מעקב שוטף וגם לערוך בפשטות השוואת מחירים. 

חשבו את פערי המחירים בין המוצרים באחוזים

אף על פי שההבדלים בין מוצרים שונים מסתכמים בשקלים ספורים שנראים חסרי ערך, נסו לחשב את הפער באחוזים. בדיקה זו תאפשר לכם התנהלות חסכונית יותר. 

שימו לב למדפים התחתונים 

בדרך כלל, בסופר, תמצאו את המוצרים הכי יקרים ואת המותגים שרשת השיווק רוצה שתרכשו במדפים הנמצאים בגובה העיניים שלכם. מומלץ להסתכל מסביב, כך תוכלו לגלות יצרנים נוספים, רבים מהם איכותיים ובעיקר - לא פחות טובים, שיכולים לחסוך לכם כסף רב.

אל תיצמדו למותגים

מומלץ ורצוי לבדוק תמיד אפשרויות זולות יותר. תופתעו לגלות כי יש לא מעט אפשרויות לאותם מוצרים בדיוק בחצי המחיר, גם אם זה אומר שהמותג פחות מוכר לכם. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE