הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לקלואי קרדשיאן חושף כיצד הגיבה כשגילתה כי לטריסטן יש ילד נוסף
החשיפה כי לבן זוגה של כוכבת הריאליטי יש עוד ילד מהצד הצליחה להרעיד את הביצה, ולגרום לסערה גדולה ברחבי הרשת. כעת, מקורב לקלואי חושף כיצד הרגישה כאשר גילתה את הסוד, והיו שם עוד רגשות חוץ מהלם והפתעה

אין ספק כי בכל הקשור לבחירת בני זוג קלואי קרדשיאן עוד צריכה ללמוד. בן זוגה האחרון, שחקן הכדורסל טריסטן תומפסון, כידוע, בגד בה שלוש פעמים, הסתיר את העובדה כי יש לו ילד נוסף מזוגיות קודמת, ואף הכניס אישה להריון, איתה ניהל רומן קצר בזמן שהיה עם קלואי. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, מקורב לקלואי חושף כיצד היא הרגישה כאשר גילתה את הבשורה הלא נעימה. ״זה היה פשוט קורע לב. היא הייתה ממוטטת. זה התגלה בזמן הצילומים של הסדרה שלהן, והיא פשוט התחילה לבכות באמצע הצילומים. הלב שלי נשבר בשבילה״, סיפר.

בסופו של דבר, הסצנה המדוברת לא הופיעה בסדרה, מתוך רצון לכבד את חייה האישיים של קלואי. כזכור, זמן קצר לאחר שהבשורה דלפה לכל רחבי הרשת, פרסם תומפסון התנצלות פומבית: ״קלואי, את לא ראויה לכל הכאב שגרמתי לך. לאופן שבו התייחסתי אלייך במשך שנים. המעשים שלי לא תאמו את הדרך בה אני רואה אותך״. 

עוד כתב: ״יש לי המון כבוד, הערכה ואהבה אלייך, אני כל כך מצטער״. אותו מקורב סיפר כי על קלואי עברה תקופה קשה בעקבות התגלית ובכלל, סביב הפרידות והחזרות של השניים. ״כיום היא כבר יותר מעודדת, וממשיכה הלאה בחייה״, סיכם. 



52% לא
48% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE