הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לג׳ייסון מומואה חושף פרטים על הזוגיות החדשה של השחקן: ״הוא במקום נהדר, נראה שהוא מאוהב״
השחקן ההוליוודי הנחשק, אשר נפרד לאחרונה מבת זוגו בשנים האחרונות, ליסה בונט, חובק זוגיות חדשה ולוהטת לא פחות, וכעת מקורב לכוכב מספר מה בדיוק קורה מאחורי הקלעים

ג'ייסון מומואה וליסה בונט היו אחד הזוגות היציבים, הלוהטים, והתקשורתיים בביצה ההוליוודית. אך לפני מספר חודשים השניים הפרידו כוחות, לאחר 20 שנה יחד וילדים משותפים. אך מסתבר כי מומואה לגמרי המשיך האלה בחייו, ולמעשה, הוא כבר חובק בת זוג חדשה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברת המזל המדוברת היא השחקנית המקסיקנית אייזה גונזלס. ״הם לגמרי יוצאים, נראה שאכפת לו ממנה מאוד, הוא נראה מאושר ומאוהב״, סיפר מקורב לשחקן. עוד הוסיף וסיפר כי השניים מאוד עסוקים אך מנצלים כל הזדמנות להיפגש, ונראה שזה הולך לכיוון רציני.

כזכור, לפני מספר חודשים צצו שמועות אודות קשר רומנטי בין מומואה לבין השחקנית קייט בקינסייל, כאשר השניים נצפו במסיבה יוקרתית, כשהיא לובשת את הג׳קט שלו. ״כולם ישר שאלו אותי אם אנחנו יוצאים. זו רק הייתה מחווה של ג׳נטלמן״, הסביר בזמנו מומואה. 

כזכור, ג'ייסון וליסה מסרו הצהרה משותפת אודות הפרידה שלהם וכתבו כי החליטו להפריד כוחות ולהישאר ידידים. כידוע, לשניים שני ילדים מושתפים, וולף בן ה-13, ולולה בת ה-14. ״האהבה בינינו נמשכת, אך בחרו לשחרר זה את זו״, אמרו.



22% לא
78% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE