הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש עיריית ניו יורק חושב שהזכות לבצע הפלה - צריכה להתקיים עד יום הלידה
על רקע המחלוקת החריפה בארה"ב, אריק אדמס הצטרף למפגינים למען זכויות נשים, ואמר כי השמרנים המבקשים להגביל את ההפלות הם "רדיקלים"

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, השתתף ביום שבת בהפגנה נגד ההחלטה המסתמנת לביטול ההגנה הפדרלית עבור נשים המבקשות לעבור הפלה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אריק אדמס (צילום: מתוך טוויטר)

 

במהלך הצעדה, אדמס הטיח בתנועה השמרנית המכנה עצמה כ"תומכת חיים", ואמר כי היא "רדיקלית", כמו גם התחייב להילחם כדי להבטיח שלא יהיו כלל מגבלות על הפלות - עד כדי שנשים יוכלו לבצע הפלה עד יום לפני הלידה.

"הפלה היא חלק משירותי הבריאות. זה כל כך פשוט. ועיריית ניו יורק לא תאפשר לקבוצה של רדיקלים קיצוניים לקחת את שירותי הבריאות או כל זכות אדם ללא מאבק", צייץ ראש העיר ביום שבת, והוסיף את ההאשטאג BansOffOurBodies.

מקטע וידאו שפורסם בטוויטר, אדמס נשאל על ידי אחד הכתבים, בעודו צועד עם מפגינים רבים, האם יש להגביל את ההפלות, ובתגובה, הוא ענה: "לא, אני לא חושב שצריך להגביל".

הכתב המשיך ללחוץ על ראש העיר, ושאל אותו האם יש לאפשר לנשים לעבור הפלה עד היום בו הן יולדות. על כך אדמס ענה: "אני חושב שלנשים צריכה להיות הזכות לבחור על הגוף שלהן. לגברים לא צריכה להיות הזכות להחליט איך אישה צריכה להתייחס לגוף שלה".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE