הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גייטס: "תיאוריות הקונספרציה נגדי גורמות לאנשים לא להתחסן וזו טראגדיה"
המיליארדר מתייחסת לחרושת השמועות והתיאוריות לגביו ברשת ועל כך שיש לו אינטרס כלכלי לכאורה בפיתוח חיסונים ובמעקב אחר בני אדם, גייטס אומר שהתיאוריות האלו מצחיקות, אך שמכיוון שהן מונעות מאנשים להתחסן הן למעשה 'טראגיות'

ביל גייטס הצטרף ל-CNN ביום שישי כדי לתייג "תיאוריות קונספירציה" נגדו כ"טראגיות" אם הן מונעות מאנשים לקבל את זריקות הקורונה.

גייטס המעיט במעורבותו בייצור החיסונים בתכנית "אנדרסון קופר 360" ולעג לתיאוריות האלה לגביו. "זה תיאוריות על כך שאני עוקב אחר אנשים, אני לא יודע למה הם חושבים שאני מעוניין לדעת את מיקומם של אנשים - אני צריך לצחוק על זה - אבל אם זה מונע מאנשים להתחסן, אז זה טראגי", אמר גייטס לקופר. גייטס גם התעקש שמעורבותו בחיסונים לא הייתה מונעת מרווח אלא מפילנתרופיה.

"אתה יודע, נתנו מיליארדים עבור חיסונים והצלנו מיליוני חיים. אם אתה פשוט הופך את זה ואומר לא, אנחנו מנסים להרוויח כסף מחיסונים, אתה יודע, לא מנסים להציל חיים, זו תיאוריית קונספירציה פופולרית", אמר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחר שקופר שאל את גייטס אם מתנגדים לחיסונים "הניעו" את "תיאוריות הקונספירציה" הללו לגביו והאם זה יעכב יותר חיסונים בעתיד, גייטס אמר כי לחץ חברתי גרם ליותר אנשים לקחת את הזריקה, אך הוסיף שזה היה "קשה" בגלל שהזריקות הפכו ל"דבר פוליטי".

המייסד השתף של מיקרוסופט אמר שהממשלה צריכה להיות "יצירתית" יותר עם מציאת דרכים לשכנע אנשים לקבל את זריקת הקורונה, מה שמרמז שהם צריכים להבין על מי האמריקנים הספקנים לחיסונים סומכים.

"עכשיו בארה"ב עדיין יש שיעור חיסונים נמוך יותר מאשר במדינות רבות אחרות, אז אנחנו עדיין צריכים להבין: על מי האנשים האלה סומכים? האם הם בעלי ראש פתוח?" שאל גייטס.

"בגלל שזה לטובתם ולאנשים סביבם, אז אני מופתע מכך שבארה"ב זה היה כל כך קשה, ואתה יודע, אפילו משהו פוליטי".

צפו:

 

כל זה קורה ימים לאחר שגייטס הציע לייצר דרך "להפיץ מידע מדויק על חיסונים בעתיד", כפי שדיווחה רשת CNBC.

גייטס הציע את ההצעה האורווליאנית בתגובה לרכישת טוויטר של מנכ"ל טסלה, אילון מאסק.

"איך הוא מרגיש לגבי משהו [בטוויטר] שאומר 'חיסונים הורגים אנשים' או ש'ביל גייטס עוקב אחר אנשים?'", שאל גייטס.

ונראה שעדיין אין בידינו מענה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE